Miksi pidät Aku Ankasta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis miksi pidät Aku Ankka -lehdestä? Itse pidän, koska se on hauska, mukava ja tuo vaihtelua ja hauskuutta päivään.

Kommentit (7)

Vierailija

Luen, koska:

Ensinnäkin, pidän paljon lukemisesta.

Toiseksi, tarinat ovat niin hauskoja, että tekee mieli lukea juuri Aku Ankkaa koko ajan.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No mitä muutakaan sitä tylsinä hetkinä tekisi. Luen Aku Ankkaa melkein aina, kun ei mitään muuta tekemistä ole. Hauskoja ja hyviä tarinoita paljon.

Vierailija

djlordi kirjoitti:No mitä muutakaan sitä tylsinä hetkinä tekisi. Luen Aku Ankkaa melkein aina, kun ei mitään muuta tekemistä ole. Hauskoja ja hyviä tarinoita paljon.

tismalleen minullakin... olen siis samaa mieltä. tylsinä hetkinä hauska sutkautus on kultaakin kalliimpaa :D

Vierailija

Niinpä djlordi puhuu asiaa. Ja muutenkin Akua voi lukea muulloinkin kun on tylsää. Itse luen ennemmin kyllä taskaria uudelleen ja uudelleen. Lehden taso on laskenut kuin lehmän häntä.

lildon-pikkuaku kirjoitti:

djlordi kirjoitti:No mitä muutakaan sitä tylsinä hetkinä tekisi. Luen Aku Ankkaa melkein aina, kun ei mitään muuta tekemistä ole. Hauskoja ja hyviä tarinoita paljon.

tismalleen minullakin... olen siis samaa mieltä. tylsinä hetkinä hauska sutkautus on kultaakin kalliimpaa :D

Jep! Yhdyn teihin. Itsekin luen Akkaria aina kun on tylsää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat