Paljonko luet Akua päivässä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Paljonko luet Aku Ankkaa kaikissa muodoissa päivässä suurinpiirtein. Itse luen iltapäivällä yleensä ½-2 tuntia ja illalla 1 tunnin. Siitä tulee noin 350 sivua.

Sivut

Kommentit (25)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Yleensä luen keskiviikkona Aku Ankka -lehden. Sitten joskus jotain muuta, mutta yleensä en jaksa/ehdi lukea kouluviikon aikana mitään. Viikonloppuisin luen sitten aina jotain sarjakuvia, mutta ne voivat olla muutakin kuin Ankkaa. Nytkin kaapissa on helmikuun taskari ja minitaskari 3, joita en ole vielä aloittanutkaan ja tänään ostan ehkä uusimman taskarin tai uusimman teemataskarin. Tällä vauhdilla niiden lukeminen menee sitten huhtikuun puolelle...

Vierailija

PALJON vähemmän kuin nuo edelliset...!

Siis päivässä en aina yhtään, mutta laskettuna ehkä 10 min. Aika vähän se kyllä on, mutta eipä aina edes ole lukemista :'(

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvä kysymys. Riippuu aivan päivästä. Tuota aikaa on aika hankala tarkalleen sanoa. Keskiviikkona luen aina lehden, se kun tulee kotiin. Sen lukemiseen menee aina sellaiset 10 minuuttia, välillä enemmän, välillä vähemmän. Lähes joka päivä tulee luettua jotakin taskaria, tai irtolehtiä, jotka ovat vanhenpia. Tuohon kuluu vähän yli puolisen tuntia päivässä, jokus tuntikin. Eli, noin tunnin luen Akkaria päivässä.

Toki aina, jos jonkun uuden julkaisun ostaa, niin usein lukee senkin vielä siinä samalla, jos ei vain kamalan pitkä ole. Esimerkiksi satasivuisen tai Roope-sedän lukee mielelläään, jos sellaisen saa. No, olen minä joskus lukenut yli 1000 sivuakin Ankkaa päivässä, mutta se menee harvinaiseksi jo se.

Vierailija

En lue joka päivä Akua, yleensä kyllä luen taskarin ja pari iltaa jotain isoa Minä-kirjaa, luen aina tietty samana päivänä tai iltana uuden Akun ja muut julkaisut, lueskelen aina kun aikaa, nyt vaan niin paljon muutakin, ahmin kyllä Akuja...kun sille päälle osuu.

Vierailija

Päivässä suunnilleen 1-2 taskari,9 tavallista akkaria ja usein selailen minitaskareita.

Eli noin 40-70min(olen todella nopea lukia.)

Vierailija

mä luen noin taskarin päivässä illalla päivällä ja viikon loppuisin aamullakin.No,ehkä 1-2taskarii päivässä.

Vierailija

Jos joka päivä olis uusia Aku Ankkoja niin saattaisin lukea enemmänkin mutta tulee vain tuo keskiviikon Aku Ankka niin viikottainen lukeminen jää lähinnä siihen. Luen siis joka keskiviikko Aku Ankan. Satunnaisesti tulee luettua kestotilauksen kautta tulleita vanhempia Aku Ankkoja. Jos jostakin saa halvalla taskukirjoja niin silloin luen ainakin viikonloppuna niin kauan että ei ole enään mitään lukemista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat