Enemmän kilpailuja?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minun mielestä Aku Ankan sivuilla saisi olla enmmän kilpailuja. Nykyään ei ole kuin kuukauden palkinto tehtävä ja joskus saattaa olla joitain satunnaisia kilpailuja. Mitä mieltä olette??

Sivut

Kommentit (16)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Frodo95 kirjoitti:Olisihan se kiva jos viikkokisat palaisivat, kaipaisin myös päivän kysymystä, oli kiva vastata niihin:)

Eiköhän päivän kysymys tule vielä takaisin, kun saavat ongelmat korjattua. Vaikkakin se voisi olla mieluummin vaikka viikon kysymys.

Vierailija

Osallistuisin jos olisi kisoja, viikkokisoissa voitin pari kertaa, ja harmi että nekin hävis, kk-kisaan osallistun tietty, jotain muitakin kisoja voisi tulla, useammin.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Olisi kivaa, jos ne viikkokisat tulisivat uudestaan. En ollut vielä kertaakaan voittanut niistä viikkokisoista, enkä myöskään kuukauden palintotehtävistä, mutta jos olisi edellen viikkotehtävät, olisi edes paremmat mahdollisuudet voittaa!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No ennemmin oli ne viikkokisat myös, mutta kun ne loppuivat valitettavasti, niin enää on kuukausikisa vain. Eihän sille mitään voi. Voisihan niitä toki enemmänkin olla, mutta pitää tyytyä yhteen.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tapsa99 kirjoitti:Olisi kivaa, jos ne viikkokisat tulisivat uudestaan. En ollut vielä kertaakaan voittanut niistä viikkokisoista, enkä myöskään kuukauden palintotehtävistä, mutta jos olisi edellen viikkotehtävät, olisi edes paremmat mahdollisuudet voittaa!

Olen samaa mieltä! Viikkokisat olisi hyvä juttu.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

No, minua ei kauheasti tämä aihe kiinnosta, koska en itse paljonkaan kisoihin osallistunut :( No, mutta nyt kun viikotaiset kisat lopetettiin, haluaisin ne myös takaisin.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Ehkä, mutta mie en niitä ainakaan niin paljoa halua - en minä niihin oikein osallistu.<br />

Sami-96

Olen samaa mieltä. Voisikai niitä olla enemmän, mutta tuskimpa minäkään osallistuisin niihin hirveästi. Mutta se olisi hyvä jos olisi edes se päivän kysymyskään.

Vierailija

Todellakin!! Aku Ankan nettisivuilla saisi olla paljon enemmän kilpailuja, kuin nykyään!! Enemmän kilpailuja!! :(

Vierailija

Ole sentään tohon määrään tyytyväinen!! Mä en oo voittanu kertaakaan mitään kk-kisoja viikko-kisoja!!:/

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat