(d46ccb62-b673-4fbd-9fb3-984307edd235) - d46ccb62-b673-4fbd-9fb3-984307edd235

Vierailija

This thread contains comments for topic "d46ccb62-b673-4fbd-9fb3-984307edd235" (id=d46ccb62-b673-4fbd-9fb3-984307edd235) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Minun on kyllä nyt vielä pakko kokeilla tuota _alleviivausta_ toimiiko se sitten näin? Ja mukava artikkeli Elina!

Vierailija

No ei ole minullekkaan sattunut perjantaina 13 päivä mitään mutta keskiviikkoa 18 päivä välttlen... Ps Onnea Aku!

Vierailija

Ei minullekkaan ole tapahtunut mitään erikoista 13 perjantaina. Sinä päivänä pidetty koekkin meni ihan hyvin... Minä en ole kuullut, että Aku olisi munittu 13 maaliskuuta. Olen vain kuullut, että Aku kuoriutui 9 kesäkuuta.

Vierailija

Ei ole ikinä ollut huonoa onnea perjantaisin 13. pv:nä. Erään hyvän ystäväni onnenpäivä se kuulemma on, mutta hän onkin syntynyt silloin. En ole kyllä pitänyt sunnuntai 22. päivästä mitään kirjaa...

Vierailija

No eipä Perjantaina sattunut mitään sen ihmeellisempää, enkä kyllä pidä sitä epäonnenpäivänä. Akkari oli ihan hyvä ja onneksi olkoon Akulle vähän myöhään, mutta kuitenkin. Nyt tulee oikeaan tahtiin näitä blogi merkintöjä.

Vierailija

Niin kuin aku506:kin sanoi, outoa että helmikuussakin oli perjantai 13 päivä. Akkarikin oli tosiaan epäonnea täynnä. (siis tarinoidensa perustella) Paitsi tarinan: "Vanha kunnon 313" lopussa Akulla oli onnea toisin kuin Hannulla. Lyhyesti sanottuna Akkari oli 9/9- arvoinen.

Vierailija

Minulle perjantai 13 on yleensä epäonnen päivä.Sain viime perjantaina mustelmia ja arven leukaan,joka on jo toinen arpi siihen.Sain sen kun kaaduin ja löin leukani.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat