Ensimäinen ja huonoinoimmat keskustelusi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Muistatko mikä oli ensimmäisesi tekemä keskustelu, huonoin tekemäsi keskustelusi ja mikä on ollut huonoin keskustelu yli päätään?

Kommentit (14)

Vierailija

Ensimmäinen taisi olla silloin alkuaikoina "Carl Barksin-kootut", huonoimmasta en tiedä... Ja kyllähän niitä huonoja ovat kaikki ne jotka poistetaan kokonaan, kuten yleensä kaikki trollien tekemät.

Vierailija

Ensimmäinen topiccini oli ensimmäisellä rpofiilillani, ja tämän koko foorumin viides topic. Siinä kyseskelin parasta hahmoa. Mutta huonoja keskusteluja en listaa, niitä kun on varmaan yli 5kpl.

Sami-96

No mun ehdottomasti huonoin keskustelu oli: "Kirjasto on avattu", vaikka kirjaston tekstit ja kuvat oli vaihtuneet. Silloin kirjasto oli vielä täynnänsä bugeja, eikä siis ollut vielä avattu.:$

Vierailija

Mun eka oli järjettömän sukka just sellanen kumpi vai kampi elikkä kumpi on parempi Milla Magia vai Matami Mimmi..tosin sen jälkeen samoja tuli aika monta...Noh se oli sillo se.

Se oli siis eka ja huonoin ehdottomasti.Teen harvoin aiheita mutta ne ei oo mun mielestä huonoja.

Huonoin topic on sellanen joka poistuukin hetikohta! Ja karmein chattitopic oli joku tehdään ennätys..ihan pöyristyttävä oli.

Vierailija

Ensimmäiseni oli ``melkee saa ku ´´pidätkö lordista?´´ mut kuka ei enää vastannu siihe ni mä kysyn ´´tykkäätk Gun ´N Rosesta. (Ois sen voinu lyhyemmink kysyy) muita en oo tehny huonoimpaa en osaa päättää.

tai olla aika sekavaa niinku tääki!

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Minä olen tehnyt vain muutamia topiceja, joista ensimmäinen oli "Paras Ankantekijät-kirja". Omaa huonointa en tiedä, enkä myöskään sivujen huonointa. Heikkotasoisiakin on riittänyt, mutta mielestäni hyviä on kuitenkin enemmän ja keskustelun taso on ollut nousussa. Hyvä niin!

Vierailija

Minun ensimmäinen ja ainoa topic, jonka olen tehnyt on "Silvia Ziche". Koko sivujen huonointa topicia en tiedä, niitä on niin monta.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minun ensimmäinen keskustelu oli "Mitä Ankka-tavaroita omistat", minun huonoin on ehkä "Onko sinulla Google Earth?" ja huonoin keskustelu taitaa olla ehkä joku spämmitopic. En nyt osaa sanoa yhtä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat