Mieti, Arvaa ja Voita!

Seuraa 
Liittynyt24.8.2008

Terva vain kaikille! Visan säännöt ovat seuraavat:

Minä, ja vain minä sanon lauseen josta sinun, juuri sinun pitää löytää joku ankkalinnan hahmo. Jos löydät jonkun, niin sinun pitää perustella sääntö (esim. joka toinen kirjain, joka sanasta ekan tavun viimeinen kirjain...) miten löysit sen. Tajusitteko?

Tässä tulee ensimmäinen. Tosi outo unelma hienoine osineen!

Vastausaika loppuu sunnuntaina 15.3.09 Julistan voittajan (Jos vottajaa tulee. Hehe) maanantaina 16.3.09 Jos voittajia tulee enemmän kuin yksi, niin voittajien kesken teen extra kysymyxen. =)

Kommentit (5)

Kammoli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2008

Asu on sininen, saumoja huomioonottamatta. Essun kuviot ovat puita, kissoja ja yksi hauki. Noista lauseista tulee simo sisu(Huom. Pienillä kirjaimilla!). Jos löydätte sen niin mikä on sen "sääntö". Onnea yrityksille.

Kammoli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2008

No jos tuo on liian vaikea niin kokeilkaa tätä: Asu on sininen, saumoja huomioonottamatta. Essun kuviot ovat puita, kissoja ja yksi hauki.

vihje: joka sanasta ei tarvitse löytyä hahmon nimen kirjainta.

Kammoli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2008

No minä voin tehdä... Koitan tehdä vaikeamman. Seuraava: Kakku on suuri Ellin syntymäpäivänä, etteivät suupalat lopu kesken. Kaikki hiihtävät Sammal Aasin pururadalla ilman kallista pipoa, sekä uudentuntuista myssyä.

Oli muuten hauskaa keksiä tätä =D!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat