kuinka moni pitää urheilusta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

urheilu on hyväksi terveydelle ja kunnolle.on tärkeää pitää kunto yllä. Jaksaa tehdä kaiken laista kauemmin.

itse harrastan jääkiekkoa ja säbää.

säbässä olen pelaaja ja jääkiekossa maalivahti.

nukkuminen on myös tärkeää se auttaa pysymään pirteänä!

Kommentit (14)

Vierailija

tykkään pelata kaukalopalloa!en ole misään seurassa vielä mut tähtäimessä olis päästä johonki joukkueeseen!ja harrastan myös laskettelua

Vierailija

Jep! Urheilu ON kivaa! Minä ratsastan, tanssin, käyn välillä juoksu/kävely lenkillä, kun on sopivat kelit, käyn vesitornissa seinäkiipeilemässä. Ennätyksni siinä on 17ja½ metriä 4x tunnissa.

Vierailija

Harrastan sählyä SSV:n joukkueessa ja yleisurheilua VU: ssa.

Sen lisäksi vapaa-ajan harrastuksia ovat kesäisin pyöräily, uinti (ulkona rannalla), lenkkeily, juoksu (muutenkin juoksen aika paljon), ja rullaluistelu, kun taas talvisin laskettelu (joskus), hiihto, lenkkeily, jääkiekko ja uinti(sisällä hallissa).

Vierailija

Joo, ehdottomasti tykkään urheilusta :D Harrastan voimistelua ja tykkään juoksusta tosi paljon. Joskus tulee TV:stä katottuu jotain urheiluu. Pyöräileminenkin uppoaa :)

Vierailija

Tietenkin pidän. Ei ole päivää jolloin en tekisi jotain :D Käyn joka päivä juoksulenkillä 3-8 km riippuen päivästä. Lisäksi teen lihaskunto harjoituksia päivittäin. Tykkään myös lentopallosta,koripallosta,sulkapallosta ja sählystä. Uinti,jalkapallo ja jääpelit ei uppoa ;D

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ROOP3-S3TÄ kirjoitti:etkai ole tyytynyt sohvaperunana oloon?

No en nyt pelkästään tietenkään. Kyllähän kesällä tulee pyöräiltyä paljon (parina viime kesänä pyöräilin 1000 kilometriä). Talvella hiihtoa vähän.

Vierailija

Lupu11 kirjoitti:Minä tykkään hiihtää. Se on parasta. :)

hiihtäminen ja lasketteleminen ovat talvella jääkiekon lisäksi kaikkein parasta mitä tiedän. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat