kenellä on ankkarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kenellä on useat ankkarit läpi vuosien mulla on (taskukirjat ja lehdet)(isiltä ja isovanhemmilta)

Kommentit (10)

Vierailija

jep. silmät kii ei saa aiheita, mutta tää on huono keskustelun aihe(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).

Vierailija

aika monella on myös huonot keskustelut niinkun se ikäjuttu senhän saa selville kttomalla proffiileita teeppä parempi niin annan arvosanan

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

pamaus99 kirjoitti:aika monella on myös huonot keskustelut niinkun se ikäjuttu senhän saa selville kttomalla proffiileita teeppä parempi niin annan arvosanan

Eivät kaikki laita ikää näkyviin omaan profiiliin, niin kuin en mäkään. Ja itse asiassa olen tehnyt monia keskusteluja, joista kyllä lähes kaikki ovat tätäkin parempia. Sen takia tämä on huono keskustelu, koska tätä on kysytty jo monta kertaa.

Vierailija

pipana kirjoitti:jep. silmät kii ei saa aiheita, mutta tää on huono keskustelun aihe(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).

Samaa mieltä!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

pamaus99 kirjoitti:aika monella on myös huonot keskustelut niinkun se ikäjuttu senhän saa selville kttomalla proffiileita teeppä parempi niin annan arvosanan

No paremman saa aika helposti tehtyä. Ei ole mikään selitys, että "muillakin on huonot keskustelut, en ole ainoa!". Huono topic on aina huono topic, vaikka muillakin olisi niitä. Otsikko on huono. Ensinnäkin, en tajunnut, mitä nuo "Ankkarit" ovat. Veikkasin kyllä Aku Ankaksi ihan, mutta kuitenkin. Se ei myöskään sovi kunnolla. Jos on ------rit-päätteinen sana, niin siinä viitataan siihen, että on kaikki sellaiset, mistä nyt ikinä puhutaankaan.

Itse rohkenisin kyllä väittää, että jokainen oma keskusteluni on tätä parempilaatuinen. Ei mitenkään sillä, että mikään kovin hyvä kirjoittaja olisin, mutta tällaisia en tee. Enkä myöskään sillä, ettei muut tosiaan tällaisia tekisi, yritä vähän kirjoituksia parantaa, niin hyvä tulee, eikä myöskään kannata kovin montaa topiccia päivässä tehdä, foorumi täyttyy nopeasti!!

Ja ettei ihan offiksi mene, niin minulla on lähes kaikki taskarit, noin 200 Roope-setää, 118 kovakantista, yli 100 albumia ja hieman muuta.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

No paremman saa aika helposti tehtyä. Ei ole mikään selitys, että "muillakin on huonot keskustelut, en ole ainoa!". Huono topic on aina huono topic, vaikka muillakin olisi niitä. Otsikko on huono. Ensinnäkin, en tajunnut, mitä nuo "Ankkarit" ovat. Veikkasin kyllä Aku Ankaksi ihan, mutta kuitenkin. Se ei myöskään sovi kunnolla. Jos on ------rit-päätteinen sana, niin siinä viitataan siihen, että on kaikki sellaiset, mistä nyt ikinä puhutaankaan. <br />

Itse rohkenisin kyllä väittää, että jokainen oma keskusteluni on tätä parempilaatuinen. Ei mitenkään sillä, että mikään kovin hyvä kirjoittaja olisin, mutta tällaisia en tee. Enkä myöskään sillä, ettei muut tosiaan tällaisia tekisi, yritä vähän kirjoituksia parantaa, niin hyvä tulee, eikä myöskään kannata kovin montaa topiccia päivässä tehdä, foorumi täyttyy nopeasti!!<br />

Ja ettei ihan offiksi mene, niin minulla on lähes kaikki taskarit, noin 200 Roope-setää, 118 kovakantista, yli 100 albumia ja hieman muuta.

Jep. Kuka tahansa sais tehtyä paremman keskustelun vaikka silimät kiinni.

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

No paremman saa aika helposti tehtyä. Ei ole mikään selitys, että &#034;muillakin on huonot keskustelut, en ole ainoa!&#034;. Huono topic on aina huono topic, vaikka muillakin olisi niitä. Otsikko on huono. Ensinnäkin, en tajunnut, mitä nuo &#034;Ankkarit&#034; ovat. Veikkasin kyllä Aku Ankaksi ihan, mutta kuitenkin. Se ei myöskään sovi kunnolla. Jos on ------rit-päätteinen sana, niin siinä viitataan siihen, että on kaikki sellaiset, mistä nyt ikinä puhutaankaan. &lt;br /&gt;<br />

Itse rohkenisin kyllä väittää, että jokainen oma keskusteluni on tätä parempilaatuinen. Ei mitenkään sillä, että mikään kovin hyvä kirjoittaja olisin, mutta tällaisia en tee. Enkä myöskään sillä, ettei muut tosiaan tällaisia tekisi, yritä vähän kirjoituksia parantaa, niin hyvä tulee, eikä myöskään kannata kovin montaa topiccia päivässä tehdä, foorumi täyttyy nopeasti!!&lt;br /&gt;<br />

Jep. Kuka tahansa sais tehtyä paremman keskustelun vaikka silimät kiinni.

kokeillaan sitä sitten tä,tdkod öm ufög dfdmd kato ei pysty nii

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat