Ärsyttää

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ärsyttää kun nukun huonosti ja sain siks huonon numeron koulussa.Olen hämilläni koska se on huonoin numeroni ja se on 8-. Koe oli Uskonnoon.

Kommentit (15)

Vierailija

juppe kirjoitti:Öh....Pitäiskö vastata jotenkin.

Sitä varten tää on voitte kirjoittaa omia ärsyttäviä sattumuksia.

Vierailija

looora kirjoitti:mua v*tuttaa se että meillä o surkee bilsan/mantsan ope että kaikki numerot menee pilalle sen open takia!!

Sellasia ei sais olla et niillä on susikit jotka saa hyvät numerot vaan ne.

Vierailija

Meillä on ärsyttävä musiikinope. Aina kun sanoo sanankin niin se rupee sihisemään. Näin: SHHHHH SH SHHHHHH SHHHH

Vierailija

Siis täh???? :o Onko 8- muka huono numero!!!!! :o Ja viellä uskonnosta!!! :o Minulle se olis ihannenumero!!!Yleensä saan kokeista 6-7,eikä se minua hirveesti haitta!!!

Vierailija

meidän uskonnon(mitä hyötyä tästä aineesta on elämässä?ei kenestäkään meiän luokkalaisesta tuu pappia)ja fysiikan ope on aivan kamala.se puhuu silleen monotorisella äänellä ja valittaa joka asiasta!sitten on kuviksen ope(vaihtaa koulua ens syksynä, jes!!)se on koko koulun inhotuin ope!

kaikki viidennestä luokasta ysi luokkaan vihaa sitä!(joo,meidän koulussa on luokat 5-9)

ja sen lisäksi se suosii omaa luokkaansa!

Vierailija

Minua ei ärsytä koulu mitenkään. Se voi kyllä johtua siitä että olen välillä vähän opettajan lellikki ja meidän luokan matikkahikke... Noh, se vain on palkka siitä kun noudattaa sääntöjä. Vaikka säännöt onkin tarkoitettu rikottaviksi...

-Jennyy, positiivisuutta ilmassa

Vierailija

Lainaus:
kuriton koira: mitä hyötyä tästä aineesta (uskonnosta) on elämässä?ei kenestäkään meiän luokkalaisesta tuu pappia!

Mutta ystävä hyvä mistä sinä moista voit tietää? Tulevaisuus on hämärä ja täynnä yllättyksiä. (Aika mystisesti sanottu : D) Uskonto voisi minun mielestäni ehkä olla pakollinen vain ala-asteella, mutta ei se nyt aivan turha ole.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: RE:Ärsyttää

-DonaldDuck- - 10.06.10 08:23 (ID 551447)
Lainaus:
kuriton koira: mitä hyötyä tästä aineesta (uskonnosta) on elämässä?ei kenestäkään meiän luokkalaisesta tuu pappia!
Mutta ystävä hyvä mistä sinä moista voit tietää? Tulevaisuus on hämärä ja täynnä yllättyksiä. (Aika mystisesti sanottu : D) Uskonto voisi minun mielestäni ehkä olla pakollinen vain ala-asteella, mutta ei se nyt aivan turha ole.

Ysiluokan ussa on ehkä jollain lailla elämässä vähän hyödyllisempää kuin esim. tieto siitä kuka kavalsi Jeesuksen.

Tai ei se oikeastaan nyt hyödyllistä ole, mutta on siinä omat puolensa, varsinkin kun ussan ope oli hyvä.

Nyt lähinnä ärsyttää se, kun nukuin jostain syystä pari viimeyötä huonosti, etenkin toissayön ja sen takia nyt väsyttää.

Vierailija

Lainaus:
mitä hyötyä tästä aineesta (uskonnosta) on elämässä?ei kenestäkään meiän luokkalaisesta tuu pappia!

Niinpä! Uskonto on laitettu aineeksi vain koululaisten kiusaksi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat