Onko kellään tänään tai lähi aikoina synttärit?Tahdon onnitella.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa jos teillä on tänään tai lähiaikoina synttärit,niin minä onnittelen!

Kommentit (15)

Vierailija

Mulla oli 16.3.09.

Ja minunkin puolesta onnea kaikille joilla oli synttärit ja niille jotka vielä odottaa niitä:D.

Vierailija

Mulla on 28.3.09 synttärit. Kiva kun huomasin aamulla koulumatkalla mainoksen jossa oli jotain että halukkaat osallistuu sammuttamaan valoja kodista ilmastonmuutoksen estämisen vuoksi, ja juuri kun on MINUN synttärit! minun synttärit jolloin ei saa synkistellä. :@

Vierailija

Ankkalinnan Rämäpää kirjoitti:Kertokaa jos teillä on tänään tai lähiaikoina synttärit,niin minä onnittelen!

Sori mut ei ehkä kannata antaa tommosia tietoja netissä.Sitä paitsi tää on ehkä vähän turha keskustelu.Sori.

Vierailija

vanillaninja kirjoitti:

Ankkalinnan Rämäpää kirjoitti:Kertokaa jos teillä on tänään tai lähiaikoina synttärit,niin minä onnittelen!

Sori mut ei ehkä kannata antaa tommosia tietoja netissä.Sitä paitsi tää on ehkä vähän turha keskustelu.Sori.

Ensinnäkin, mikä paha on onnitella, TAI saatikka kertoa omaa syntymäpäiväänsä (Joka on iloinen asia) niin netissä. Mikä paha siinä on?? Ja sori, sori, sori, sori... Tollaset voi jättää hiiteen.. Eli että koko ajan tarvitse soritella(Ei pahalla)

Itse asiaan, synttärini ovat 25.5 eli on vielä aika pitkä aika, mutta kummiski.....;)

Vierailija

Ankkalinnan Rämäpää kirjoitti:

joccis kirjoitti:Mulla on 28.3.09 synttärit. Kiva kun huomasin aamulla koulumatkalla mainoksen jossa oli jotain että halukkaat osallistuu sammuttamaan valoja kodista ilmastonmuutoksen estämisen vuoksi, ja juuri kun on MINUN synttärit! minun synttärit jolloin ei saa synkistellä. :@

Onnea! Onnea! Onnea!

mul on ihan kohta

No, minulla oli synttärit 5.3.09, mutta voit sinä minun puolesta oniitella:)

Vierailija

joccis kirjoitti:Mulla on 28.3.09 synttärit. Kiva kun huomasin aamulla koulumatkalla mainoksen jossa oli jotain että halukkaat osallistuu sammuttamaan valoja kodista ilmastonmuutoksen estämisen vuoksi, ja juuri kun on MINUN synttärit! minun synttärit jolloin ei saa synkistellä. :@

Onnea! Onnea! Onnea!

Vierailija

Voisitko onnitella, vaikka synttärini ovat elokuussa. Minua näet harvoin onnitellaan (kavereitten keskuudessa tuo toteutumaton toive...) Voisitko onnitella? Olen niin surullinen :(

Vierailija

Mutta eihän synttäripäivän kertominen ole mikään niin henk,koht. koska joka päivä joku niitä viettää. :) Minä vietän 8kk päästä, :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat