Sumo Paint

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Suomalainen internetissä toimiva piirros- ja kuvankäsittelysivusto Sumo Paint on parissa kuukaudessa saanut huiman kansainvälisen suosion. Ohjelma kerää joka viikko 200 000 uutta käyttäjää ympäri maailmaa. SUMO Paint on ilmainen grafiikkaeditori, jonka tekijät lupaavat venyvän jos jonkinlaisiin luoviin saavutuksiin. Olennainen osa Sumo Paintin toimintaa on palvelun ympärille rakennettu yhteisöllinen verkosto. Palvelun yhteisöllinen ulottuvuus mahdollistaa kuvien ja piirrosten jakamisen muiden käyttäjien kesken sekä julkaistujen teosten arvostelemisen. Mainoksia ei ole ollenkaan sivuilla häiritsemässä.

Oletteko vielä käyttäneet sitä? Itse kokeilin ja mukavalta tuntuu käyttää sitä.

Kommentit (8)

Vierailija

Olen testannut sitä kyllä pari kertaa ja hyvältä vaikutti.

Teen kuitenkin enemmän animaatioita Pivotilla kuin piirrän normaaleja kuvia. :D

Vierailija

Olen rekisteröitynyt sinne ja ihan hyvä sivusto se on, löysin sen sivun, kun siitä puhuttiin eilen uutisissa.

Vierailija

Olen kuullut ja käyttänyt. Gimpiä käyttävänä olen tottunut hieman erilaiseen käyttöliittymään, joten SP:iin on ollut hidasta ja vaivalloista. Sumoa en voi käyttää tablet-PC:lläni, koska se alkaa heti pätkimään ja satunnaisesti tilttaamaan sekä pahimmassa tapauksessa kaataa koko Firefoxin. Pöytäkoneella se toimii hyvin, mutta hiirellä on aika vaikea piirtää. Pitäisi varmaan hankkia jostain halpa Wacom -tabletti käytettäväksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat