Käyttäjät, minulla on asiaa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Asiani on lyhyesti seuraavan lainen: aijon lopettaa sivuilla käynnin, enkä palaa takaisin ennenkuin jotkut nimeltämainitsemattomat ihmiset suhteuttavat hieman asioita.

1) Lopettakaa turha valitus. Yksinkertaisesti: sivujen tila ei ole keskimääräistä foorumia pahempi, päin vastoin tilanne on muihin foorumeihin kattoen hyvä. Miten muuten edes voitte valittaa käyttäjien vähenemisestä ja keskustelujen kuivumisesta, jos itse ette vastaa koskaan muutoin kuin valittaeksenne?

2) Keskustelualueelle on lisättävä: hakukone, viestien muokkaus mahdollisuus jälkeenpäin ja mahdollisuus laittaa linkkejä, jotka ovat asiallisia.

Muut halukkaat liitykkää lakkoon. Yhdessä olemme voimakkaita!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

No voi-en ota osaa lakkoon, sillä minua ei vaivaa sivut, ei käyttäjätkään.

Akun sivut ovat ihan ok, periaatteessa.En valita, ja olen tyytyväinen siihen että loukkaavat postit poistetaan pian.

Sinulla on toki oikeus ilmaista mielipiteesi, ja olla pois sivuilta, en usko että tämän kummempaa tulee käyttäjiin katsottuna, ehkä tulevaisuudessa tulee joitain muutoksia itse sivuille, ei käyttäjille.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

En ai otaa osaa tähän sun lakkoon maikki, mun syy on yksinkertainen ja se kuuluu seuraavan laisesti: Mielestäni nämä sivun ikuiset "ongelmat" ovat jo parantuneet aika lailla enkä juuri täällä hetkellä toivoisi että tulisi joku lakko tai sellainen ja sitten täällä sivuilla ei enään kävisi näitä hauskoja ja älykkäitä käyttäjiä joista tämä sivu koostuu.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Minäkään en liity lakkoon ja toivoisin ettei kukaan muukaan koska lakkoon liittyminen ei auta missään asiassa.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Hei!

Itse en ota osaa tähän lakkoon, sillä mielestäni nämä siut ovat ihan normaalissa, kunnossa olleet aina, ellei joitain pikkuseikkoja lasketa mukaan..

On ollut aikoja jolloin ankka sivut ovat olleet jyrkässä laskussa, mutta mielestäni, tämä sivu on nyt normaali.

En todellakaan, petä ankkasivuja!

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Otto-94 kirjoitti:maikkin kanssa olen kyllä samaa mieltä tuon ykkösasian suhteen eli kyllä näiden viujen tila/taso on ihan hyvä muihin foorumeihin verrattuna. Ne, jotka väittävät toisin, eivät ole nähneetkään huonoja ja tasottomia sivustoja.

No olenhan minäkin huonoja ja tasottomia foorumeita nähnyt, mutta minäkin vertaan tätä foorumia, siis ihan oikeasti hyvään foorumiin. <br />

Minusta tässä lakossa ei ole mitään järkeä. Koska tuo teidän lakkoilu ei kumminkaan liikuta meitä millään tavalla. On eri asia, jos joku Elisan toimitalon väki ulos marssii, mutta te olette tämän foorumin tuiki tavallisia rivikäyttäjiä! Teidän protestointi ei hyödytä, joten miksi teidän tehdä sellaista?<br />

Sami-96

Ihan vain väärinkäsitysten välttämiseksi sanon, että itse EN ole mukana missään lakossa.

Eihän pari käyttäjää voi vaikuttaa juuri mitenkään tämän sivuston kulkuun ja sisältöön, mutta jos teillä muilla käyttäjillä on joitakin parannusehdotuksia näille sivuille, niin pistäkääpähän PALAUTETTA toimitukselle SÄHKÖPOSTILLA (anteeksi, että piti hiukan "korottaa ääntään").

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:

Minusta tässä lakossa ei ole mitään järkeä. Koska tuo teidän lakkoilu ei kumminkaan liikuta meitä millään tavalla. On eri asia, jos joku Elisan toimitalon väki ulos marssii, mutta te olette tämän foorumin tuiki tavallisia rivikäyttäjiä! Teidän protestointi ei hyödytä, joten miksi teidän tehdä sellaista?<br />

Sami-96

Olen täysin samaa mieltä Sami-96:n kanssa.

Epäilen nimittäin melko vahvasti tuota lakkoilun merkitystä. Kysynpähän lakkoilijoilta nyt vaan, että kumpi lienee tehokkaampi keino tehdä sivuista paremmat: muutamien käyttäjien lakkoilu VAI joidenkin käyttäjien valittaminen/neuvominen?? Luulenpa, että jälkimmäinen keino. Kyllähän siitä saa huomauttaa, jos joku tekee TÄYSIN turhan topicin ja jonka maraton-mittaisessa otsikossakin on jo kolmesta neljään kirjoitusvirhettä. Mutta kyse on siinäkin siitä, että miten huomauttaa. Asiallisesti toki saa huomauttaa

Sehän on tietysti jokaisen oma asia käykö sivuilla vai eikö. Mutta silti en usko, että lakkoilu sinänsä yhtään parantaisi näitä sivuja.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Sinulla kyllä on oikeus ilmaista mielipiteesi, en mene siitä moittimaan. Mutta tuohon sinun lakkoosi en osallistu.

Nämä sivut ovat juuri nyt ihan hyvässä kunnossa, ja ne "ikuiset ongelmat" ovat kyllä aikojen saatossa jo korjaantuneet. Niin kuin Ankkarock jo sanoinkin, niin on kyllä joskus ollut aikoja, jolloin nämä sivut ovat olleet aika kovassa laskussa. Mutta nyt ne asiat ovat korjaantuneet ja kaikki on normaalisti.

Ja sitten vielä tuosta valittamisesta: Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä. Ja jos antaa kritiikkiä ja perustelut löytyvät, on ns. "valittaminen" asiallista. On aivan eri asia, jos valittaa turhasta ilman perusteluja.

Vierailija

maikki kirjoitti:Asiani on lyhyesti seuraavan lainen: aijon lopettaa sivuilla käynnin, enkä palaa takaisin ennenkuin jotkut nimeltämainitsemattomat ihmiset suhteuttavat hieman asioita. <br />

<br />

1) Lopettakaa turha valitus. Yksinkertaisesti: sivujen tila ei ole keskimääräistä foorumia pahempi, päin vastoin tilanne on muihin foorumeihin kattoen hyvä. Miten muuten edes voitte valittaa käyttäjien vähenemisestä ja keskustelujen kuivumisesta, jos itse ette vastaa koskaan muutoin kuin valittaeksenne?<br />

<br />

2) Keskustelualueelle on lisättävä: hakukone, viestien muokkaus mahdollisuus jälkeenpäin ja mahdollisuus laittaa linkkejä, jotka ovat asiallisia. <br />

<br />

Muut halukkaat liitykkää lakkoon. Yhdessä olemme voimakkaita!

mä lopetin täällä käymisen yhessä vaiheessa kunnes tulin takasi ku valituksia ei näkyny mut sitte kuluu ihan vaan pari päivää ja kaikki on taas kommentoimassa muiden ajatuksia!ajatelkaa nyt vähän!Se ei oo kivaa et kuulee aina vaa "tää on turha plää plää pläää" ja siit tulee muille paha mieli! Aluks mä ihastuin tähän sivuun mut täällä on ylimielisiä itse rakkaita ihmisiä! mihin ne mukavat ihmiset jotka osas arvostaa muita!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En aio ryhtyä mihinkään lapselliseen lakkoon, jos ei sivuilla käynti kiinnosta, niin tervemenoa. Kukaan ei pakota täällä olemaan. Jokainen saa valittaa, jos haluaa. Viestien laatu ei täällä keskusteluissa todellakaan ole mitään huipputasoa, mutta sen ymmärtää, kun täällä on paljon nuoria ihmisiä. Toivottavasti jotakin muokkausmahdollisuuksia tms tulisi keskusteluihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat