Tuplanolla on täys 0!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ootteko lukenu A.A Taskukirjoissa niitä Tuplanolla tarinoita? Musta on tyhmää pistää Taskareihin jatkosarjoja: jos ostaa aina välillä normaalisti Taskarin, niin ei ole hirveen kivaa lukee pieniä osia jostain jatkiksesta. Se olis kyllä erijuttu, jos Taskaria vois tilata...

En tiiä onko tää aihe tarpeellinen, mutta mua tää Tuplanolla-juttu häiritsee!

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Kyl muakin toi kyrsii vaikka oon lukenu vaan yhen osan siitä. Musta taskareihin ei pitäis laittaa jatkiksii. Ja eks oo jo pikkasen liikaa Akulle olla Aku, Taikaviitta ja sit vielä joku salanen agentti? Olen samaa mieltä kanssasi, Tuplanolla on täys 0!!!

Mutta sit vielä että kyl tää aika turha keskustelu on, et laita jatkos off-topicciin.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No mä vastaan nyt ihan ekana tohon sun vikaan kysymykseen/tekstikohtaan. Tää on ainakin omasta mielestäni aika turha ja jos aiot jatkossa tehä tällasii niin kirjota mielummin Off-Topicciin Pulinat osiossa. Nää on aika turha keskusteluja. Joo, nyt itse asiaan. Omasta mielestä tällaset jatkikset Taskareihin niin niitä pitäis vaan lisätä enemmän taskareihin. Mutta kaikilla on omat mielipiteet.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Tässähän on vain kysymys, että Tuplanolla on siksi huono, koska se julkaistaan monessa osassa. Jos haluat kerran tietää jotain Tuplanollasta lisää, niin sanon, että Italiassa on julkaistu jo sarjaan yksiosainen jatko-osa, jonka on piirtänyt Giorgio Cavazzano. Hyvässä lykyssä nähdään täällä Suomessakin jo joulukuussa, että sellaista...

Mutta omasta mielestäni taskareihin voisi vain lisätä niitä jatkiksia, niin olisi enemmän jännitettävää. Oletkos edes lukenut sarjaa, Sandi123?

Vierailija

En ole lukenut sitä jatkosarjaa. Minustakin on tosi tyhmää ja ärsyttävää laittaa taskareihin jatkiksia. Kun en osta lähestkään kaikkia, eikä rahatkaan riitä. :@ En halua yhtään enempää niitä jatkosarjoja taskareihin, sitten jos olisi rahaa tarpeeksi, niin ei se sitten haittaisi.

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:No mä vastaan nyt ihan ekana tohon sun vikaan kysymykseen/tekstikohtaan. Tää on ainakin omasta mielestäni aika turha ja jos aiot jatkossa tehä tällasii niin kirjota mielummin Off-Topicciin Pulinat osiossa. Nää on aika turha keskusteluja. Joo, nyt itse asiaan. Omasta mielestä tällaset jatkikset Taskareihin niin niitä pitäis vaan lisätä enemmän taskareihin. Mutta kaikilla on omat mielipiteet.

Niinpä niin, lisää jatkiksia, että on ihan pakko hankkia kaikki osat. Paitsi jos ei aina ole varaa ja sit jää joku pakosta uupumaan. Arvaa harmittaako? Siksi en pidä jatkiksista kun olen aina välillä peeaa

Vierailija

Yhdestä osasta ei paljoa voi päätellä. On luettava koko sarja, jonka jälkeen ilmaisee vasta mielipiteensä. Ja djlordille: Olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija

kai ny saa kysyy!!! musta se on iha nolla kosk jos niit jatkiksii tulee koko ajan nii ei tällässellä taviksella oo omista säästöistä varaa ostaa miljoonaa akkarii ostaa

Vierailija

Niin niin siinä se Tuplanollan tarkoitus piileekin. Kun joku joka ostaa Taskareita harvoin, ostaa Tuplanollan ekan osan, hän todennäköisemmin ostaa toisen osan. Sen jälkeen kun hän on ostanut toisen osan hänen on "pakko" ostaa kolmas. Ja kuka tästä hyötyy? Sanoma Magazines Finland kun saa enemmän taskareita kaupaksi. Itse minunkaltaisia Taskari-faneja tämä ei haittaa ollenkaan, koska ostan muutenkin kakki uudet taskarit. Saa ainakin jännitystä lisää. Eli Tuplanollan moneen Taskariin erikseen laittamisesta Aku Ankan julkaisija tienaa lisää rahaa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Karhukelmi kirjoitti:Italiassa on julkaistu jo sarjaan yksiosainen jatko-osa, jonka on piirtänyt Giorgio Cavazzano. Hyvässä lykyssä nähdään täällä Suomessakin jo joulukuussa, että sellaista...

Toivottavasti nähdään Cavazzanon se sarja sitten, onkohan kuinka samanlainen kuin tuo Tuplanolla-sarja?

Karhukelmi kirjoitti: Oletkos edes lukenut sarjaa, Sandi123?

Veikkaan että ei.

Vierailija

Karhukelmi kirjoitti:Yhdestä osasta ei paljoa voi päätellä. On luettava koko sarja, jonka jälkeen ilmaisee vasta mielipiteensä. Ja djlordille: Olen samaa mieltä kanssasi.

yhdyn edellisiin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat