Ankan sukupuu.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nyt kun tuli nämä uudet Aku Ankan-nettisivut niin se Ankan sukupuu hävisi.Vanhoilla sivuilla se oli,mutta ei enää.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Julisteena se minulla oli ja sen voi katsoa myös Roope Ankan Elämä ja teot 1 kirjasta. Mutta googlesta sen nopeiten löytää.

Vierailija

Niin.Onneksi.Sitä on nimittäin kiva aina välillä tutkia.Ja kun vaikka googlaa että ankkain sukupuu niin se tulee sinne monella eri kielellä ja kaikkea muuta Aku Ankkaan liittyvää.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ELUK kirjoitti:Mulla ei oo sitä julisteena.Tuliko se jonkun Aku Ankan mukana?Jos tuli niin kertokaa mikä numero ja mikä vuosi.

Julkaistu näissä:

-Roope Ankan elämä ja teot -kirjan ensipainoksessa vuonna 1997

-Aku Ankka -lehdessä vuonna 1999 (numerossa 30)

-Aku Ankka -lehden vuoden 2004 juhlakalenterin osana

-Roope-setä -lehden (numero 314) keräilykuvana 2005.

Vierailija

Ankkalinnan sukupuu ei ole nyt, niin välttämätön hanke sivuille ja sen löytää netistä monesta paikasta ja yksinkertaisesti. Mutta itse omistan sen julisteena, eli ei sinänsä sitä tarvitse.

PS.Tähän samaiseen asiaan (,joka nyt ei ole edes kovin tärkeä, että sille tarvitsis ihan oman topicin) on muutes toinenkin topic ja vieläpä ihan uusi...

Vierailija

No olishan se ihan kiva mutta toivosin myös että sivua uudistettaisiin.Tuo valkonen teema alkaa ruveta tympäsemään.

Vierailija

Mulla ei oo sitä julisteena.Tuliko se jonkun Aku Ankan mukana?Jos tuli niin kertokaa mikä numero ja mikä vuosi.

Vierailija

Joo, kyllähän sen netistä löytää esim. googlaamalla. Se oli kyllä harmi... :(

No, minun mieestä täällä nettisivuilla pitäsisi olla myös Aku Ankan nettisivun kartta. Sitä minä ainakin tykkäsin tutkia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat