Ankkafanien tekemä ankkatarina.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tuolla keskustelussa Mustasta Ritarista ideani esitinkin jo. Eli, kun siellä kaivattiin niin paljon jatko-osaa Mustalle Ritarille, ja Don Rosa tai kukaan muu ei varmaan tee sitä. Joten tehtäisiin se itse. Joten tarvitsisimme kaksi käsikirjoittajaa ja ainakin 3 piirtäjää. Koko homma tehtäisiin netin kautta, käyttäen sähköpostia. Tein itselleni uuden sähköpostin tätä hommaa varten (buke44.mr@hotmail.com), ja kaikkien osallistuvienkin kannattaisi tehdä. Jos olette kiinnostuneet Akun tekemisestä, ja olette mieluiten yli 10-vuotiaita, niin lähettäkää sähköpostia. Jos tää onnistuu tästä tulee mahti, jos heti eka kommentti on: "haista kukka! te ette ikinä onnistu!" tää kaatuu heti.

Kommentit (6)

Vierailija

Mä voisin (jos sopii) Kirjoittaa tarinan itse, sillä kaksin kässäröiminen on omasta mielestäni varsin hankalaa... Lisäksi Buke, voisin vaikka lähettää sulle linkkiä käsirjoittamistani tarinoista Akun313 kautta... :D

Vierailija

Joo voisit ainakin kirjoittaa sen puhtaaksi sitten kun ideoista ollaan keksitty yhdessä perusjuoni. Mesekin auttaa.

Vierailija

Hmm... Eikö foorumi riitä siihen aivan sopivasti? Galleriaanhan pystyy lisäämään mahdollisia kuvia. En ole paljoa Mustasta Ritarista lukenut, ja olen hyvin vähän aikaa koko Aku Ankka-sarjaa opetellut piirtämään, mutta voihan sitä yrittää piirtää jos jostakin löytyy se malli mistä alan piirtämään. Ei ole vielä syöpynyt mieleen nuo kaikki niksit millä saa helposti piirrettyä mitäkin osia hahmoista helposti. Tarinaahan voi tietysti tämän viestiketjun alla alkaa kehittelemään. Se on aika hankalaa ainakin omalta kohdalta jos täytyy vaihtaa messenger/sähköposti. Jos viestintä tapahtuu sähköpostin tai jonkun muun alla niin suurin osa suunnittelun vaiheista jää itse kullekin mahdollisesti pimentoon. Ylläpidolle voi tietysti myös vihjaista siitä, että jos tosissaan on halukkaita kehittämään jotakin uutta tarinaa sarjakuvana, niin kehittäisivät sitä varten jonkinlaisen alustan, jonne asiaa voi kehitellä ja lopuksi viimeistellä valmiiksi sarjakuvaksi.

Vierailija

Öhh... Mä vaan sanon tän, kirjoitan (ja olen kirjoittanut) jo jonkin verran tarinoita. Joten esim. ei kysytä Toimitukselta (tai ylläpidolta). Toisekseen, en todellakaan rupea kirjoittamaan tarinaa mihin juoni on aivan toisen käsissä. Se ei silloin ole enää mun kässäröimä! Kolmanneksi, ei tähän topicciin, sillä jos linkitämmä sarjakuvaa joskus tänne, sen juoni yms. ei se ole enää mielenkiintoinen, ei lainkaan.

Sarjis09 tiedoksi: Sarjakuvaa ei todellakaan ruveta kopiomaan mistään. Mallista vain harjoittelua. Sitten ulkomuistista. Sitten kun se alkaa sujumaan, voi siirtyä sarjisten tekovaiheeseen.

Mese pitäisi luultavastikkin kaikilla tähän mukaan tulijoilla olla...

Vierailija

1. Crazyduck-97 tiedoksi: En tarkoittanut kopiointia.

2. Lähden tekemään piirroksia vain gallerian tai muun akuankka.fi-sivujen kautta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat