Tuplanolla 4.osa. Kuka on pääjohtaja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko kellään arvauksia kuka tämä pääjohtaja on, jonka tässä viimeisessä Tuplanolla osan lopussa Aku näkee ja "pelästyy". Vai onko minulta jokin asia jäänyt huomaamatta... Vai onkohan johtaja joku aivan tuntematon henkilö.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minulla on siitä erittäin vahva aavistus. Tai oikeastaan minä en pelkästään aavista, vaan olen siitä aivan varma. Mutta en kuitenkaan taida ainakaan vielä kertoa omaa arvaustani.

P.S. Yks mun agentti-mangoista loppui samalla tavalla.

Vierailija

PKntyttöystävä kirjoitti:Minulla on siitä erittäin vahva aavistus. Tai oikeastaan minä en pelkästään aavista, vaan olen siitä aivan varma. Mutta en kuitenkaan taida ainakaan vielä kertoa omaa arvaustani.<br />

<br />

P.S. Yks mun agentti-mangoista loppui samalla tavalla.

Dekkareita on näes tullut sen verran luettua

Vierailija

Minulla on hullu arvaus,jonka paljastaminen saisi kaikki teidät hyppimään seinällä ja pakottamaan minut mielisairaalaan.Joten en paljasta sitä nyt....

Vierailija

Turha tällaisia on kysellä. Jokainen kuvitelkoon itse, kuka se voisi olla. Itse olen aika varma, ja sen voi jo arvata kun lukee koko 4.osan tarkasti läpi. ;)

Vierailija

AAAARRGGHHH!!!!!!!!

en koskaa lue dekkarei, eikä mul oo aavistustakaa, kuka on pj!!! kertokaa, pliiiiispliiiispliiispliiiispliiiis!!!!!!

Vierailija

0. Osta kaikki Tuplanolla -taskarit, jos sinulla on ne niin sen parempi.

1. Lue kaikki Tuplanollat siinä järjestyksessä missä ne ovat ilmestyneetkin

2. Kokoa kaikki "Niin salainen toimisto, ettei sillä ole edes nimeä" -toimistoon liittyvät, sekä tuplanollaan liittyvät asiat

3. Vertaile niitä asioita keskenään, pitäisi huomata jotakin

4. Lue tarinat uudelleen

5. Tiedät nyt kuka on toimiston pääjohtaja.

6. Älä kerro sitä kenellekkään, koska muuten siitä lähtee into selvittää asia itse

Vierailija

Hmm... Minulla on mini-kokoinen aavistus pääjohtajan henkilöllisyydestä, tosin se on niin pieni, mutta koska se voi hyvin olla oikea henkilö, niin sanon vain, että toimistossa esiintyy monta kertaa häneen viittaava vihje, alkaen Kia K: oon antamasta CD-levystä, joten tutkikaa toimiston yksityiskohtia tarkkaan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat