pitäisikö tänne tulla sukupuu tai kartta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

täällä on yks keskustelu missä halutaan sukupuu takas mä haluun ja myös kartan :!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Joo,hyvä idea. Lisäksi voisi tulla rahasäiliön kartta. Tietolaari olisi hyvä paikka. Niitä voisi tulostaa.

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Olisihan ne ihan kiva pikku uudistus, mutta itse omistan Ankkalinnan kartan, että sukupuun julisteina, että itse en niitä tarvitsisi. Mutta tollaisia ei välttämättömiä sivujen kannalta uudistuksia ei kannata vielä tehdä, vasta sitten, kun tämän sivuston isommat ongelmat ollaan saatu korjattua.

Jep, tärkeimmät asiat ensin.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Edellisillä sivuilla tosiaan oli sekä sukupuu, että kartta, joten voisi ne tännekkin nyt kärrätä.

Tosin useimmilla on varmaan ne kätevinä paperiversioina. (Minulla muuten ei.)

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Olisihan ne ihan kiva pikku uudistus, mutta itse omistan Ankkalinnan kartan, että sukupuun julisteina, että itse en niitä tarvitsisi. Mutta tollaisia ei välttämättömiä sivujen kannalta uudistuksia ei kannata vielä tehdä, vasta sitten, kun tämän sivuston isommat ongelmat ollaan saatu korjattua.

Hanhihannu puhuu asiaa, aina suurimmat jotka ovat pahimpia, sitten vasta pikkuriiviöt.

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:

Hanhihannu puhuu asiaa, aina suurimmat jotka ovat pahimpia, sitten vasta pikkuriiviöt.

Esimerkiksi tällaiset. Äskenkin viestini lähetti itse itsensä!

Ai niin,kyllä haluaisin tänne sivuille sukupuu julisteen koska se on hävinnyt minulta, onneksi silti minulla on "Roope Ankan elämä ja teot" kirja.

Vierailija

Minulla on ne molemmat, joten ei minulle asialla ole niin väliä, mutta olisihan se kiva niitä kohtaan joilla ei niitä ole. Jos siitä saisi vielä zoomauskuvan niin se olisi mahtavaa...

Vierailija

Kyllä! Sukupuu, kartta, rahasäiliön piirustukset ja kaikki muu tuollainen. Ne olisi sitäpaitsi aika helppo laittaa. Minäkin osaisin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat