Arvaa edellisen kirjoittajan harrastus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Arvaa edellisen kirjoittajan harrastus esim seuraavaa arvaa jalkapallo.ja seuraava edellisen jääkiekko.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

oisko: ampumahiihto tai joku ammuntaan liityvä

mun vihje: sitä harrastetaan hallissa ja siihen tärvii aika hyvän kunnon, vaikka sä et harrastais sitä sä oot tehny kesällä sitä ja siinä kannattaa olla lasit et silmät ei mee punaseks...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Laulu kenties sinulla...? :O

No joo, hiukan on huono juttu kun kuka vain voi suoraan toisen profiilista katsoa, mitä harrastaa. Aika harvat nimittäin ei siihen kohtaan mitään pistä. Ja näillä sivuilla on sellainen juttu, että jokainen on ainakin nettiankisti. : D Ei siis ainakaan yhtä harrastusta kovin vaikea arvata.

Minunkin profiilistani voisi katsoa vain, että harrastan niitä mitä harrastan. Ja seuraava varmasti katsookin... : ( Mitäs sitten? : D

Vierailija

HIM-fani taitaa soittaa jossakin orkesterissa, siis sellaisessa jossa on kaikki cembalosta viuluun?

Mitäs minä harrastan? Sitä yhtä kunnon harrastusta en ole muistanut kirjoittaa edes profiiliin. Vihje: se on kerho, jossa saa tehdä kaikkea puusta tai metallista. Eräätkin tekevät siellä mikroautoa.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Laulu kenties sinulla...? :O<br />

<br />

No joo, hiukan on huono juttu kun kuka vain voi suoraan toisen profiilista katsoa, mitä harrastaa. Aika harvat nimittäin ei siihen kohtaan mitään pistä. Ja näillä sivuilla on sellainen juttu, että jokainen on ainakin nettiankisti. : D Ei siis ainakaan yhtä harrastusta kovin vaikea arvata.<br />

Minunkin profiilistani voisi katsoa vain, että harrastan niitä mitä harrastan. Ja seuraava varmasti katsookin... : ( Mitäs sitten? : D

no...juoksu/yleisurheilu? miksi kattoisin profiilistas ku tässähä luki että ARVAA,ei kato toisen profiilista!?!?!?

Vierailija

lähes kaikkii urheilulajeihin tarvii kuntoo..mut nyt ku maitnitsit hip hop-musiikin nii oisko sun harrastus hip hop?

Vierailija

ainii unohin laittaa sen vihjeen, sori ku tuplapostaan... vihje siis on että harrastukseeni tarvii hyvää juoksunopeutta(ihmettelen jos ette arvaa)

Vierailija

Juu, harrastan street/brake tanssia. Täs toinen: Siinä ollaan ihanien isojen eläinten selässä. Yhdessä keskustelussa olen maininnut haluavani tällaisen! :D

Vierailija

Harrastukseni ei ollut juoksu vaan ratsastus. Lemmikit keskustelussa olen maininnut haluavani hevosen. Olisiko harrastuksesi... Äääh! En minä tiedä!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat