Arvostele edellinen sarja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä siis kirjoitetaan joku sarja ja seuraava arvostelee sen 4-10

Ensimmäinen on: 18.3. ilmestyneessä ekstra-lehdessä sarja: Roope setä: mautonta bisnestä

Sivut

Kommentit (39)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Kyllä tällaisiakin on. Joku viikko takaperin selasin tätä foorumia ja yli vuoden vanha samanmoinen löytyi.

Lunta Tupaan oli todella hyvä sarja. Pikku-Akut sopivat myöskin taskariin. Luin mielelläni ja varmasti lukisin myös toisen kerran. 9½.

Seur. Lumikenttien kimallus

Vierailija

Tosi hyvä tarina mutta on hankala antaa millekkään 10,joten annan 9½.

Next:Erämaan ketku(AATK 282 Nuukalaislegioona)

Vierailija

6+!!! En pidä Mikki sarjoista(arvosana 5+), mutta se oli kivaa että oli Eka Vekaraa ja se lisää sarjan arvosanaan 6+. Ymmärsittekö??

Next:AATK 329: Vartiotieteen tohtori

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Topicin idea on hyvä! Tosi hyvä sanoisin! Valitettavasti en tilaa ekstraa, joten en voi arvostella ko. tarinaa. Toivottavasti joku sen tekee.

PS. Kannattaa laittaa jotain tunnettuja tarinoita arvosteltavaksi, tai sitten uusimmissa julkaisuissa olleita, mutta ei ekstrassa, kun niitä ei varmaan kaikille tule. Mutta saa niitäkin toki laittaa, ei siinä mitään.

Jätänkin sitten arvostelun tarinan lukeneelle henkilölle. Ole hyvä!

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Huoh! Joudun tuplapostaamaan nyt. Jätin lukematta avausviestistä kohdan "arvostelee sen 4-10". Se on ok, mutta olisi kiinnostavaa saada myös (ainakin lyhyet) perustelut, miksi tarina oli juuri sen ja sen numeron arvoinen.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kiitoksia Touhula. Otan ilomielin tarjouksen vastaan! :^D

Juu, tällaista ei olekaan, ja mielestäni on kiva sarjoja arvostella. Tässä onkin nille kiva paikka.

Aku Ankka: Mautonta bisnestä: Sander Gulienin piirrostyyli yllätti positiivisesti. Mielestäni piirrokset olivat jotenkin Barksmaiset, ei nyt lähelläkään Barksia, mutta jotkut sikat viittasivat sellaiseenkin, joka on tällaiselle Barks-fanille hyvä asia. Evert Gerandtsin käsikirjoitus on mielestäni ihan hyvä melkein loppuun asti. Ikävä kyllä olen kyllästnyt siihen kun Roope melkein vääryydellä saa tehtyä Akulle jotain pahaa. Lopussa kun Akua aletaan olla vihaisia, kun hän vain oli Roopelle hieman näyttänyt. Hieman kehnoa. Piirroksista antaisin 8½ ja käsikirjoituksesta 7+. Noiden keskiarvoksi tulee sellainen 8-. Arvosana tuolle siis: 8-.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Akuhullu97, hyvä arvostelu mutta unohdit kirjoittaa vielä sen minkä tarinan seuraavaksi arvosteltaisi. Joten pistätkö sinä seuraavan? Minä en ala mitää tarinoita juuri nytten pistämään koska se kuuluu oikeasti Akuhullulle.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pahoittelut tuosta unohduksesta. Jatkossa sovitaan niin, että ainakin minun kohdalla, jos unohdan, niin joku toinen voi sen laittaa, ettei tällaista turhaa postia tänne joudu laittamaan. Pahoitteluni todellakin virheestäni.

No, seuraava on kuitenkin: "Marco Popon salattu elämä", käsikirjoitus: Alessandro Sisti, Piirrokset: Corrado Mastantuono. Julkaistu: Aku Ankan Taskukirja 351.

Eli siinä on uusi arvosteltava. Kiitos ___Aku Ankka___ kun annoit minulle vuoroni pistää uusi, vaikka tämän turhan viestin olisi voinut välttääkin. ;)

Vierailija

Tiedän että on tyhmää arvostella jos ei tiedä.Mutta tämä topic on seisonut tässä jo varmaankin vuoden.Joten ei haittaa jos en nyt arvostele,koska en tiedä kyseistä sarjaa.

Seuraava arvostelee Carl Barksin Takaisin Klondykeen.

Vierailija

Hyvä tarina, olen lukenut tämän muutama kertaa. Tarinassa tapahtuu hyvin paljon, hyvin piirretty. Yksi suosikeistani.

Seuraava: Temppeliherrojen kätketty kruunu (Don Rosa)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat