Miten voi ladata musiikkia kännykkään ilmaiseksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En osaa... Ja siis, haluaisin ladata suoraan netistä, eli ei tietokoneelle... Sen pitäisi olla ilmaista ja laillista...

Kommentit (11)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Musiikista kun puhutaan, niin ilmainen ja laillinen ei kyllä samaan lauseeseen sovi. Oikeastaan yhtään mistään ei liiemmin ilmaista musiikkia saa, ainakaan laillisesti. Jotkut hölynpölytarjouksetkin ovat tavallisesti vain huijausta, kun niihin kuitenkin liittyy johonkin tilausmäärään sitoutuminen tai johonkin liittyminen.

Ja kännykällä ei liiemmin kannata suoraan latailla ilman WLANIa, sillä se maksaa aivan tuhottomasti. Helpoin tapa saada musiikkia kännykkään on tietokoneen kautta lähettämällä se bluetoothilla tai USB:n kautta.

Ilmasiseksi toki musiikkia VOI ladata, mutta mitenkään laillista se ei kyllä ole...

Vierailija

Itse lataan koneelle ja siitä siirrän suoraan kännykkään. Riippuu onko sinulla usb-kaapelia jonka voi liittää kännykkään. Itse lataan eräällä ohjelmalla kaikenlaisilta video sivustoilta. Ja jos lataa jostain laittomasti niin saattaa tulla viiruksia koneelle. (En nyt tarkoita, että kaikkialta tulisi.)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Laillisesti tietysti: elikkä ensin kännykässä pitää olla wap-yhteydet kunnossa. Sitten vain menet jollekin wap-sivulle, josta musiikkia saa ladattua kännykkääsi. Itse en kännykällä nettiin mene, vaan tietokoneella.

Vierailija

Ilmaiseksi ja laillisesti musiikkia ei saa mistään. Kumpaa teet mielummin maksat vai rikot lakia. Itse teen molempia.

Vierailija

Tietääkseni netistä ei saa musiikkia ilmaisesti ja laillisesti. Voit tietysti ladata cd:itä koneelle ja sitten siirtää musiikin kännykkään usb-piuhan tai bluetoothin kautta. Jos et omista cd-levyjä niin lainaa niitä kirjastoista. Jos kavereillasi on hyviä biisejä kännyköissään niin pyydä heitä lähettämään niitä bluetoothilla sinulle.

Vierailija

1. Lataa youtube ja laita sinne linkki. Lataa koneelta kännykkään kaapelin avulla.

2. Jos sulla on uusi Nokian puhelin niin Ovi palvelusta saa musiikkia ilmaiseksi(kin) :)

Vierailija

Itse lataan kappaleet ensin koneelle osoitteessa lataayotube.com, ja sitten siirrän kappaleet Nokia Pc Suitella kännykkään.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat