Sana leikki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pitää vastata kysymykseen jonka ensimmäinen kirjoittaja (eli minä) laittaa. Siihen ei saa vastata mustaa, valkoista,kyllä eikä myöskään ei. siinä sitten saa väittää viime vastaajalle, että hän esimermerkiksi sanoi valkoinen tai jotain muuta. Se joka sanoo valkoinen musta tai kyllä ja ei, joutuu odottamaan että joku toinen sanoo musta valkoinen kyllä tai ei. se joka arvaa ilman sanomatta nuita neljää joita ei saa sanoa laittaa seraavan kysymyksen. kysymyksien täytyy olla helppoja.

Kommentit (11)

Vierailija

Rose^^ kirjoitti:

Rose^^ kirjoitti:Pitää vastata kysymykseen jonka ensimmäinen kirjoittaja (eli minä) laittaa. Siihen ei saa vastata mustaa, valkoista,kyllä eikä myöskään ei. siinä sitten saa väittää viime vastaajalle, että hän esimermerkiksi sanoi valkoinen tai jotain muuta. Se joka sanoo valkoinen musta tai kyllä ja ei, joutuu odottamaan että joku toinen sanoo musta valkoinen kyllä tai ei. se joka arvaa ilman sanomatta nuita neljää joita ei saa sanoa laittaa seraavan kysymyksen. kysymyksien täytyy olla helppoja.

Ai niin! Kysymys on: Minkä värinen Aku Ankan tausta on?

Saatte tietysti laittaa vaikka tumma vaalea Asia on näin tai olet väärässä koska ei voi sanoa asia EI ole näin koska siinä on ei. No aloitetaan! Kysymys siis on minkä värinen Aku Ankan tausta on?

Vierailija

Rose^^ kirjoitti:Pitää vastata kysymykseen jonka ensimmäinen kirjoittaja (eli minä) laittaa. Siihen ei saa vastata mustaa, valkoista,kyllä eikä myöskään ei. siinä sitten saa väittää viime vastaajalle, että hän esimermerkiksi sanoi valkoinen tai jotain muuta. Se joka sanoo valkoinen musta tai kyllä ja ei, joutuu odottamaan että joku toinen sanoo musta valkoinen kyllä tai ei. se joka arvaa ilman sanomatta nuita neljää joita ei saa sanoa laittaa seraavan kysymyksen. kysymyksien täytyy olla helppoja.

Ai niin! Kysymys on: Minkä värinen Aku Ankan tausta on?

Vierailija

villek kirjoitti:Juu kyllä se on Julle. no mun vuoro:<br />

<br />

Se riippuu lumen väristä.

minkä värinen on Roopen hattu?

Vierailija

Julle Ankanpää? Mutta mie en kyllä nyt yhtään ymmärtänyt näitä sääntöjä, joten selvittäisittekö minullekkin?

Sami-96

Jos tajusin oikein, tätä pelataan niin, että joku kysyy kysymyksen ja seuraava vastaa. Vastaamiseen ei saa käyttää sanoja: musta, vaalea, kyllä ja ei. Eli jos joku vaikka kysyy: "Minkä väriset höyhenet ankoilla on?" ja vastaushan on valkoinen, niin sitä sanaa ei saa käyttää, kun vastaa, vaan pitää yrittää kuvailla väriä tmv. Ja saa käyttää synonyymeja.

Tajusinkohan oikein :D

Jos kysymyksesi tarkoitti Aku Ankan nettisivujen taustan väriä, niin se on lumen värinen. (eli ei saa käyttää valkoinen-sanaa)

Seuraava kysymys: Kuka on perustanut Ankkalinnan?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat