Tekniset viat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miks Ankallisvisa EI TOIMI!?!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Salwer1st/ jyrähti oikein, näin on, kannattaa pitää vähän malttia, ymmärrän kyllä tuohtumisen, eihän bugitukset koskaan ilonasioita ole, mutta niin se on ettei me käyttäjät osata neuvoa, vaan oikea osoite on ylläpito..olen minäkin sinne valittanut kun ennätykseni ei tallentunut, mutta sanoivat tutkivansa..eipä oo näkynyt mitään...:^/

Vierailija

Kyllä välillä huomaa kun tulee kuva jossa lukee, että koko Ankkalinnan väki rynnisti paikalle yhtäaikaa ja ei sitte pääse mihinkään.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Musta10 kirjoitti:Miks Ankallisvisa EI TOIMI!?!

Kokeilin äskettäin Ankallisvisaa itsekkin, mutta ei toiminut. Se toimimattomuus ilmenee sillä, että se jumittuu siinä kun se lataa kyseistä siailua.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Sanottaisko että yksi pieni "tekninen vika" on myös se, ettei pysty selaamaan omia piirroksia peräkkäin mikäli tarvetta on. Vai voiko niitä selata? Onhan ne toki itsellä hyvässä tallessa mutta jos joku aikaisemmin piirretty kuva häviää omalta listalta niin sitä ei pysty kukaan peräjälkeen selaamaan enään Aku Ankan sivuilla.

Donald-91 kirjoitti:

Musta10 kirjoitti:Miks Ankallisvisa EI TOIMI!?!

<br />

Kokeilin äskettäin Ankallisvisaa itsekkin, mutta ei toiminut. Se toimimattomuus ilmenee sillä, että se jumittuu siinä kun se lataa kyseistä siailua.

Laitoin toimitukselle palautetta asiasta ja he vastasivat, että: "Saamme vian korjattua huomisaamuksi."

Vierailija

Minä en tuota sarjiksen ongelmaa ole huomannut. Minulla ei vähään aikaan kyllä muutakaan bugia ole näillä sivuilla ollut.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

sarjis09, joo galleriassa se on huonoa, kun jos lisää monta kuvaa, niin ei pakosta itse enää löydä omia kuviaan sieltä. Kun omaan profiiliin tulee vain 5 viimeksi lisättyä kuvaa näkyviin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat