Kellä on sähköposti?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulla on.

Kommentit (11)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaikilla, jotka ovat rekisteröityneet näille sivuille, niin on. Sen tiedän varmana siitä, että sivustolle kun kirjaudutaan sisälle, niin käyttäjätunnukseksi käy vain oma sähköposti. Eli ihan yksinkertaista.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Ahaa! En käytä säännöllisesti, silloin kun tiedän/epäilen että postia on tullut. Tai jos haluan ilmoittaa esimerkiksi opettajalleni.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Donald-91 kirjoitti:Kaikilla, jotka ovat rekisteröityneet näille sivuille, niin on. Sen tiedän varmana siitä, että sivustolle kun kirjaudutaan sisälle, niin käyttäjätunnukseksi käy vain oma sähköposti. Eli ihan yksinkertaista.

Ei se nyt niin itsestään selvyys ole. Ei rekisteröityessä tarvitse omaa sähköpostia. Voi käyttää vaikka kaverin. Minullakaan ei ollut rekisteröityessäni sähköpostia.

Omistaan siis sähköpostin, tosin en ole vielä kovin kauaa omistanut.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Katson lähes joka päivä sähköpostini. Itselläni sähköposteja on 3, joita käytän usein ja muita osoitteita on lisäksi vielä ainakin 5. Joitakin turhia on sitten paljonkin vielä.

Vierailija

Minulla on tällä hetkellä viisi sähköpostia, ja neljässä niistä käyn säännöllisesti(melkein joka päivä).

Vierailija

noor kirjoitti:Tyhmä kysymys, ku rekisteröidessä PITÄÄ olla sähköposti!!

Minulla ei itse asiassa ole,noor,mutta kirjauduin tänne siskoni salasanalla.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat