Ruotsinlaivat.

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Niin, että millä ruotsinlaivoilla ootte olleet ja mitkä niistä on teidän mielestänne parhaita.

Itse olen ollu Viking Amorellalla, Silja Europalla, Viking Mariellalla ja muutaman viikon päästä menen Silja Symphonyllä ruotsiin.

Kommentit (9)

Vierailija

Olen ollut Ruotsinlaivoista M/S Silja Serenadella ja M/S Silja Serenadella ja M/S Viking Mariellalla. Tallinnan laivoista M/S Tallink Galaxylla ja M/S Tallink Starilla. Tallinksilja on mielestäni Parempi kuin Viking Line.

Vierailija

Janne95 kirjoitti:Olen ollut Ruotsinlaivoista M/S Silja Serenadella ja M/S Silja Serenadella ja M/S Viking Mariellalla. Tallinnan laivoista M/S Tallink Galaxylla ja M/S Tallink Starilla. Tallinksilja on mielestäni Parempi kuin Viking Line.

Ääh! Painovirhe... Tarkoitin, että olen ollut Ruotsinlaivoista M/S Silja Serenadella ja M/S Silja Symphonylla(kirjotin Serenaden kaksi kertaa ;) ) Ja kun kirjoitin, että ole ollut myös M/S Tallink Galaxylla, niin laivan nimi on nykyään M/S Silja Galaxy ja sillä liikennöidään Turusta Maarianhaminaan.

Vierailija

Amorella ja Isabella Itämeren laivoista! Ja nyt tänäänhän on Turussa alkanut valmistua Vikingin uusi lautta, jos joku ei vielä tiennyt.

VIKING LINE ON PARAS!!!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat