lepi urheilu lajisi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mun on lätkä tai futis

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Noo minä tykkään pelata sählyä,ratsastus on myös kiva urheilulaji,pyöräily on kanssa tosi kivaa,samoin sulkapallo mitä on tullut kokeiltua jo tuolla ulkona lumihangessa kivaa oli... :^D pingis on myös kivaa,samoin minigolf.Jalkapalloakin voin pelata myös koska sekin on aika kivaa. :D

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Vai "lepi"... Mutta lemppari urheilulajini on luutavasti kitaran soitto.. liikkuuhan siinä käsi. ;^D Ja sitten motocrossi on kivaa, jonka harrastamisen aloitin, Kiteelläkun on sisähalli. :^D Mutta jos ihan urheilu-urheilu lajeista, niin se on hiihto.<br />

Sami-96

Mä tykkään hiihdosta. Mä harrastan hiihtoa ja tänään on muuten harkat.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ensinnäkin, Topicin otsikossakin on jo kirjoitusvirhe. Ja toinen asia on se, että tällaisia topicceja on jo ainakin pari kolme kappaletta Pulinoissa. Ne vain ovat vajonneet tuonne alemmas.

Mutta sitten varsinaiseen asiaan. Lempi lajini on Salibandy. Toisena tulee jalkapallo ja kolmantena jääkiekko.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Lempi urheilulajini on jalkapallo. Sählykin on kivaa ja juoksu. Tykkään myös hiihtää ja pyöräillä. Yleisurheilukin on kivaa.:D

Vierailija

Vai "lepi"... Mutta lemppari urheilulajini on luutavasti kitaran soitto.. liikkuuhan siinä käsi. ;^D Ja sitten motocrossi on kivaa, jonka harrastamisen aloitin, Kiteelläkun on sisähalli. :^D Mutta jos ihan urheilu-urheilu lajeista, niin se on hiihto.

Sami-96

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pyöräily, hiihto, sulkapallo ja pingis ovat sellaisia, joita eniten olen harrastanut. Sitten tietenkin yleisurheilut jos lasketaan. niin juoksu, keihäs, pituus ym.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No jaa...

Yleisurheilu vie ylinvoimaisesti voiton, sitä harrastankin. Parhaimmat yleisurheilulajit ovat mielestäni kuulantyöntö, pitushyppy, 60 metrin juoksu ja kolmiloikka.

Muista urheilulajeista mainittakoon ainakin hiihto, jota on talvella kiva harrastaa, ja myös futis, salibandy, pyöräily (<---Niin, tuo onkin tosi kivaa kesällä!), ja telinevoimistelu ovat kivoja lajeja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat