Club Penguin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ensin aiheen "säännöt" jos sinulla on viesti: Tämmöinen on ollut jo! , niin älä lähetä sillä tiedän että tämmöinen on ollut mutta en saanut kaivettua sitä esiin. Club Penguin on surkee, tai surkee aihe niin raporton sinusta ylläpidolle!!!

noh: itse asiaan: Täällä kerro Nimesi Club Penguinissä+coinsien määrä, ja täällä yleistä keskustelua muutenkin

Ensi kuussa tulossa juhlat!!

Pinviinini nimi: Ellyppi, Coinsit: 40776.

Ilmainen tyyppi! voitte käyttää!!nimi: Ellyppi2 salis no-bann älkää bannatko sitä!

Sivut

Kommentit (119)

Vierailija

CristianoRonaldo7 kirjoitti:Club Penguin?<br />

Kertokaa lisää!!!

Kisumisu kertoikin jo ne tärkeimmät asiat, mutta minä voin kertoa vähän clubin "sisällöstä". Club Penguinissa on monenlaisia paikkoja, (esim. Plaza) joissa voi pelata erilaisia pelejä (esim. mäenlasku). Kun rekisteröityy, saa oman iglun, jota voi sisustaa, jos on member, eli maksaa ihan oikeasti. Memberinä voi myös ostaa vaatteita pingviinilleen. Tavalliset pingviinit, jotka eivät ole membereitä, eivät voi ostaa vaatteita, eivätkä ostaa enempää kuin kaksi pufflea (lemmikkiä). Lisäksi clubissa voi tulla agentiksi ja tehdä agenttitehtäviä, jos pingviini on vähintään 30 päivää vanha.

Vierailija

CristianoRonaldo7 kirjoitti:Club Penguin?<br />

Kertokaa lisää!!!

Club Penguin on niinkuin habbo,mutta hahmot siellä ovat pingviinejä ja se on parempi. Itse en ole siinä mukana joten en osaa kertoa tarkemmin. Sivulle pääsee Miniclip.comin kautta tai ihan vain suoraan Club Penguin.com. Enenpää en tiedä muut voivat kertoa loput.

Vierailija

Pingun nimi: Viilus.

On member.

On secret agent.

Coinsseja jotain yli 10000.

On ninja.

On efp-agent (sellaiseksi pääsee vain jos on club penguin peli nintendo ds:llä.)

Mun pingu on 570 päivää vanha.

Eka juhla oli lännenjuhla.

Eka pin on neula.

Eka tavara on länkkärihuivi.

Osallistuin club penguiniin vuoden 2007 marraskuussa.

:)

Vierailija

Vaikka koitatkin olla rikkomatta sääntöjä, tämä on väärällä osiolla. Voit mennä keskustelemaan aiheesta mieluiten alueen Pulinat topikkiin offtopic. Tai jos se ei herralle riitä tee tästä oma aihe Pulinat osioon. Mutta älä valita jos aihe katoaa foorumeiden syövereihin, ja kukaan ei vastaa siihen. Mielestäni Club Penguin on aika turha peli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat