Mielialasormus

Omistatko sinä mielialasormuksen? Minä omistan. Ostin sen Heurekasta:)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Omistanhan minä tuon kapistuksen, ihan jännittävä juttu tuo mielialasormus.Käyttäsin sitä muuten enemmän,mutta se taitaa olla vähän pieni kun pitkän käytön jälkeen jää kiinni sormeen. :^D on mulla ollut mielialasormuksia ainakin kolme,mutta ne on kaikki hävinnyt.(paitsi se nykyinen,jonka ostin kylpylä-hotelli Flamingosta:)) Mutta ei mielialasormukset maiksa kuin alle 5€ omani maksoi 1€

Siru05

Vierailija

Joo täyttä humpuukkia koko homma. En omista, enkä ostaisi vaikka olisi ilmainen. Ei yksinkertainen väriä ruumiinlämmön mukaa väriä vaihtava sormus voi näyttää mielialaa.

Keinonen kirjoitti:Ei ole, mutta toimiiko se oikeasti? Eli vaihtaako väriä mielialan mukaan?

Kyllä sen pitäisi. Ainakin se vaihtaa väriä ruumiinlämmön mukaan, joten luultavasti...

Vierailija

En, mutta toivon sitä syntymäpäivälahjaksi. maksaa vähän yli 7e heureka shopissa... tahtoisin tietää, toimiiko se, ja kysyä, jos se on jo vaihtanut väriä kun laittaa sen sormeen, vaihtaako se toista kertaa jos pitää sen kokoajan sormessa?

PS.se vaihtaa väriä ruumiinlämmön mukaan. se mieliala juttu on höpöä, mutta silti se vaihtaa väriä.

Vierailija

Lääketieteen laitekin on esine, Ilo-97 xD

En omista, aika jännä.Vähän niinkuin kellogs-lusikat jotka vaihtavat väriä sen mukaan, on ruoka kylmää vai kuumaa.

Vierailija

Itselläni oli kerran sellainen. Siinä oli jonkinlainen vuoto, niin että sormeni meni vihreäksi. Ei se ollut niin hyvä, koska se väitti, että olen harmistunut. En siis pitänyt. Se saattoi myös huonosti tehty tai jotain.

Vierailija

voisitteko kertoa vähän siitä onko se huono vai hyvä ja toimiiko se kunnolla ja mistä ostitte? toimiiko heurekasta ostetut hyvin? voiko ne mennä rikki? kiitos!

Vierailija

Ja vielä niille, jotka eivät usko mielialasormuksien juttuihin, niin ne vaihtavat väriä ruumiinlämön mukaan. Ei se mieliala juttu ihan kyllä totta ole, mutta saa siihen uskoa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat