Olisitko ylpeä jos adz tai Akuhullu97 kirjottaisi keskusteluusi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin olisitteko? Minä ainakin olisin todella ylpeä.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Olenko minä muka tehnyt 50 topiccia? Minusta niitä oli ne 12kpl... Mutta lista on katkastu juuri ennen sinua, joten myös ennen minua. Minähän tulisin heti sinun jälkeesi... ;^) Mutta en kyllä varmasti ole noin montaa topiccai tehnyt!

Sami-96

Vierailija

samppa kirjoitti:Ovathan he vastanneet. Eikä siinä mitään ihmeellistä ole. Tavallisia käyttäjiä, mutta ovat vain todella aktiivisia.

Sanon samat sanat

Vierailija

Erittäin mukavia käyttäjiähän he ovat, ja vielä aktiivisia! Ehkä täällä alkuaikoina olisin ollut ylpeä, mutta nythän he ovat käyttäjiä muiden joukossa, tosin hyviä sellaisia... Kumpikin on johonkin topicciini muuten vastannut...

Vierailija

Ovathan he vastanneet. Eikä siinä mitään ihmeellistä ole. Tavallisia käyttäjiä, mutta ovat vain todella aktiivisia.

Vierailija

Mä tyydyn siihen että edes joku kkirjoittaa keskustekuihini. Adz ja Akuhullu97 ovat samanlaisia kuin mekin(eli ihmisiä,eivät satu/taruolentoja

Vierailija

Donna Duck! : Okei, oma lehmä ojassa. (taas kerran) Täytyy sanoa että ajattelin noin vielä muutama kuukausi sitten, ja minusta oli aivan fantastista, kun adz vastasi topiciini (rakentavan palautteen kera) joten kiitos siitä adz, jos satut lukemaan tämän--- ;)

Ohos :D Ok! Kiitos paljon ja ollos hyvä, minustakin on mukava kun harvoin teen topicia siihen vastataan, ja ihan samaa mieltä olen monen kanssa tästä aiheesta.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No en nyt ois mitenklään erityisen ylpeä, koska kaikki mun keskustelut on ollu vähä huonoja.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat