Tupun, Hupun ja Lupun isä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Poikien isälle ei ole keksitty nimeä. Eikö sille pitäisi keksiä nimi? Keksittekö te sille nimen? kirjoittakaa!

PS. Minulla olisi yksi ehdotus Saul Ankka

Kommentit (7)

Vierailija

Minun mielestäni parasta olisi, että ankanpoikien salaperäinen isä pysyy tuntemattomana ja nimettömänä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tukedi kirjoitti:Minun mielestäni parasta olisi, että ankanpoikien salaperäinen isä pysyy tuntemattomana ja nimettömänä.

Niinpä, olisi vähän outoa, jos yhtäkkiä tulisi jostakin esiin ja kertoisi kuka on.

Vierailija

Tästäkin aiheesta taitaa olla jo muutama keskustelu, mutta ne ovat vajonneet jo ties mihin.

Minusta on ihan hyvä, että ankanpoikien isälle ei ole keksitty nimeä. Onpahan jotain selvittämätöntä Akkarissakin. Tosin olisi kiva tietää tyypin nimi, mutta eiköhän ole parempi näin... Olisi hienoa, jos viimeisessä Akkarissa (jota saadaan ilmeisesti odottaa ties kuinka monta miljoonaa vuotta... no ehkei ihan) selviäisi, kuka tämä salaperäinen isäpappa oikein on.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Tukedi kirjoitti:Minun mielestäni parasta olisi, että ankanpoikien salaperäinen isä pysyy tuntemattomana ja nimettömänä.

Niinpä, olisi vähän outoa, jos yhtäkkiä tulisi jostakin esiin ja kertoisi kuka on.

Niin, ja ei kukaan yksittäinen piirtäjä vois sitä päättää

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat