Aku ankka ekstra

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

nii tilaatteko aku ankka ekstra lehteä?mä tilaan!

Kommentit (9)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hei! Ei noin saa sanoa muille Tom Ankka. He yrittää vain auttaa sua eikä mitään muuta. Yrutä nyt vain ymmärtää, että tästä aiheesta on jo topic entuudestaan, mutta se siitä kunhan et tee uusia samanlaisia ennenkuin tarkistat onko samanlaista tehty jo. Sitten asiaan. Kyllä minulle tulee Aku Ankka Ekstra ja minulla on jopa ensimmäinen numero siitä sarjasta.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tom ankka kirjoitti:eli.....3 mua vastaan!no kummiski....PITÄKÄÄ PÄRSTÄNNE KIINNI!

No jopas on rumaa kielenkäyttöä. Sopiiko tuo muka mielestäsi foorumille? Auttamisesta on tosiaan kyse, että keskustelut aina löytäisi paremmin, niin osiotkin on niille tehty. Niitä kannattaisi yrittää noudattaa, oikeastaan pitäisikin. Myöskin se, että "Onko keskustelua jo tällä foorumilla" kannattaa tarkistaa. Samasta aiheesta ei montaa topiccia.

Itse aloitin tilaamaan Ekstraa vuoden 2004 heinäkuussa. Siitä asti se on aina tähän päivään postiluukusta kolahtanut. Juu, nyt taitaa olla niin, että minulta puuttuu 38 ekstraa, en ole ihan varma. Tänään tuli ostettua 25 puuttuvaa. Ekstran taso on mielestäni huonontunut hieman 2004 jälkeen. Kansissakaan ei ole enää ikinä Heymanseja, vain tasapaksua Nadorpia koko ajan. On hänkin ihan hyvä piirtäjä, mutta vaihtelua kaipaisin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat