Mitä katotte telkkarista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä urheilua ja urheiluruutu ja uutiset

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Suunnilleen Simpsoneita,tanssii tähtien kanssa,Pelkokerroin,Idols,Ruma Betty,Monk,muumit..... Jatkuuuuuuu liian paljon,ei jaksa kirjottaa

Vierailija

Kaikenlaista, Simpsonit, Selkkarit joskus Salkkarit, X-Files, Amazing race, Amerikan huippuhurttaa, Sampoa, Järjen jättiläisiä, Lost, Pushing Daisies, tossa kai vakisarjoja, sitten joskus myytinmurtajia ja rekkarallia, päälle satunnaisia leffoja. A.I -Tekoäly oli hyvä leffa jonka viimeks tallenteelta katoin.

Vierailija

Noo mä katon aika paljon kaikkee. esim. kotikatu, simpsonit, hauskat kotivideot, dokumentit, muumit, eemeli, pokka pitää, mr. bean, huippumalli haussa (suomen on parhain), urheilu, piirretyt, idols, loppshop, Late lammas, leffat ja kaikki mahollinen hyvä, paitsi salkkarit, kauniit ja rohkeat ym.

Vierailija

Vähä liikaaki kaikkee turhaa: ostosteeveetä,simpsoneita,mainoksia,chattejä....

Listaa vpis jatkaa vaikka loputtomiin! Mutta lasten ohjelmia ja starwarsia katon. Ja lähes kaikkee! Nettiteeveestä uusintoja,youtubesta pilavideoita! Katson töllöä joka päivä!!! :)

Vierailija

mä katon m.m. southparkii, simpsoneit, topgearii, csi nykkii, uutisvuotoo, monkkii, täydellisii naisii, ruma bettyy, muodin huipulle ja erilaisii leffoj, mieluiten toiminta komedioit:)

Vierailija

juppe kirjoitti:telkku ei näy koska ei oo antennia.oon ollu ilman telkka jo yli vuoden.

säälin sinua, vaikka luulenkin että pärjäät mainiosti

nopeakisu
Seuraa 
Liittynyt11.12.2010

simpsoneita,suomen pelkokerroin,tanssii tähtien kanssa,emmerdale,polisi koira rex

,pulmuset,frasier,galaxi,eläinten pelastustiimi,putous,futurama,frendit ja paljon muutakin ohjelmia

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat