Miten...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miten olette keränneet mahtavan Ankkakokoelmanne? Paljonko olette ostaneet vuodessa ja niin poispäin. Itselleni Akkaria alettiin tilaamaan vuonna 2001. Ensimmäisen taskarini sain vuonna 2002. Keräsin Aku Ankkaa aika passiivisesti vuoteen 2004 asti. Silloin aloin ostella taskareita (tai siis minulle alettiin ostella taskareita.) Vuosina 2005-2006 hankin kaikki Don Rosan kovakantiset. Taskareita siihen aikaan oli jo noin 80. Vuosina 2007-2008 intoni Aku Ankka kohden hiipui vaikka ostin jokaisen taskarin. Vuoden 2008 lopussa innostuin ankoista taas. Ostin todella paljon taskareita. Nyt vuonna 2009 kiinnostuksena on muut kovakantiset. Ja taskarit.

Kommentit (10)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aku Ankkaa on tilattu meille vuodesta 1998 kai..Välillä on hetkeksi päättynyt tilaus, mutta aika lailla sieltä asti kaikki Aku Ankat on tullut tähän vuoteen asti. Ensimmäisen Taskukirjan ostin joskus 90-luvun lopussa varmaan. Vanhempia Aku Ankkoja olen lukenut myös paljon, kotona on joitakin isän tai jonkun muun vanhoja Akkareita. Kirjastosta olen lainannut paljon Taskareita ym. Aku Ankka-julkaisuja, joita en ole ostanut. Innostukseni ei ollut kovin kova, ennen kuin Aku Ankan uudet sivut aukesivat, mutta sen jälkeen olen lukenut Aku Ankkoja joka päivä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nooh... Aku Ankka alkoi tulla meille 2002. Silloin minua ei vielä Ankka oikein kinnostanut. Siksi 2003 jäi tilattaessa välistä. 2004 taas innostuin Aku Ankasta. Silloin tilaus alkoi uudestaan. Myöskin Sarjisekstraa ja Roope-setää aloin 2004 tilaamaan. Aloin kiinnostua tuolloin enemmän akkareista. Ikävä kyllä muutamat 2002 ja 2004 Akkarit, (siis omat tilatut) ovat niin huonossa kunnossa, että pitäisi ostaa divarista ehjät tilalle. 2007 lopussa sain ensimmäisen nimmarini. Se oli Giorgio Cavazzanolta. Myöskin ensimmäisen divarikäyntini suoritin joskus silloin. 2008 kesän alussa puuttui 140 taskaria, nyt 10. Se on ihan hyvin. Kovakantisia on nytten 124, joista ainakin 15 on nimmaroituja. Albumeita todella paljon, lehtiä 1500 yms.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No meille on tilattu Aku Ankkoja jo aika pitkään, mutta innostuin keräilemään ja lukemaan oikein urakalla Akkareita vasta 2005. Eli nyt on melkee 4 vuotta oon keräilly Akkareita. Vuosina 2005-2006 keräsin pelkästään Taskareita, mutta sitten ajan myötä innostuin muistakin Aku Ankka tavaroista esim. Kovakantiset, lehdet, Roope-sedät ym.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Niinpä niin, sain perintönä Aku Ankkoja lehtiä ja kirjoja, runsaasti, Aku Ankkoja oli 1984 lähtien.

Kirppareilta ostin sitten seiskytluvun Akkareita. Aloin kiinnostumaan Akkareista joku vuosi en nyt muista, olin kai ekalla.

Olen tasaisesti kasvattanut Aakkarikokoelmaani en niinkään taskareilla vaan kovakantisilla, tottahan myös tk:ja.

Kirjoittaisin enempikin mutta oon kipee enkä jaksa. :(

Vierailija

Tullut tänne jo vuodesta 1990 ja 1991 vuodesta tähän päivään asti on kaikki nuo lehdet. Aloin vasta tämän vuoden alussa keräilemään kunnolla mutta on minulla noin 250 taskaria, pehmeä kantisia jotain 30 kpl(en ole ihan varma) ja kovakantisia parikymmentä. Sitten on noita taskarin erikoisnumeroita noin 25 kpl ja nyt pitäisi hankkia nuo loput taskarit. Melko paljonhan noita on tullut hankittua ja vieläkin tulee.

Vierailija

Akkari on tullut koko elinikäni (mutta siskoni nimellä) elikkäs ainaskin 13 vuotta.Sitten vuonna 2002 alkoi myös kuukauden sarjistekstran tilaus.Taskareita en ole ostanut vasta kuin vuodesta 2005,ja silloinkin ihan satunnaisesti.Ankkafaniuteni kasvoi vuonna 2007 niin suureksi,että aloin ruveta itse piirtämään Ankkoja ja kirja hylly täyttyi kovakantisista ja taskareistakin,mutta kuitenkin vasta viime vuonna aloin keräämään jokaisen taskarin,joka ilmestyi kauppojen lehtipisteisiin ja sinä vuonna sain siis ekan selkämyskuva kokonaan täyteen.Niin ja nykyään Akkari tulee muuten minun nimellä,viime viikolla tuli eka minun nimelläni tullut Aku Ankka! :D

Vierailija

tavallinen on tullu pari vuotta. alotin taskarien keräämisen tammikuun lopussa (nyt on 54)kaikki minitaskarit on

Vierailija

Lehdet on tullut vuosien varrelta. Taskareita olen kerännyt ihan itse, mutta joitainhan olen tietysti saanut lahjaksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat