Wizards of mickey 2. Oisko hyvä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mitä mieltä olette? Haluaisitteko wizards of mickey kirjasta kakkosversion? musta se on huippukirja ja tahtoisin kakkososan!!! :D

Kommentit (14)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jonzkuaku kirjoitti:Sori tuplapostaus mutta uusi on jo alkanut topolinossa:<br />

Wizards of mickey 2: The dark ages<br />

Italian weekly Topolino ("Mickey Mouse") has started the second series of comic stories in the Wizards of Mickey saga that stars Mickey Mouse, Goofy and Donald Duck in a new world of wizards and castles. The first chapter, written by Stefano Ambrosio and drawn by Marco Palazzi, appeared in issue #2680 of Topolino this week. The new series, titled "The Dark Ages", is accompanied by a large advertising campaign in Italy; check out this great promotional website. The first series of Wizards of Mickey started in October 2006; you can download all ten chapters of the first series on this official website.

Suomeksi tärkeimmät: Italian viikoittain ilmestyvä Topolino (Mikki Hiiri) -lehti on aloittanut toisen osan Wizards of Mickey-saagasta. Mikki, Hessu ja Aku uudessa taikureiden ja linnojen maailmassa.

Vierailija

oishan se mukaavaa itse pidin paljon siitä kirjasta se on ihan huippu!mut miten se jatkuis kun kaikki ratkes pitäiskö tulla uus vihu?mitä jos me tehtäis jatka tarinaa leikki versiona se uus tarina?no?käyttäjät päättää.......

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan sama tulisko kakkososaa, koska en kauheasti tykännyt siitä ykkösosastakaan. Vähän liian sekava, ja ei oikein sovi Ankkamaailmaan tuollainen seikkailu.

Vierailija

Kiitos Djlordi kun suomensit jollekkin joka ei osannut. Itse piti mutta en jaksanut.

Tämänhän uuden saagan nimi on "The Dark Ages" eli suomeksi Mustat ajat vai sanoisinko pahat ajat. No jotenkin tuollain.

Vierailija

No olen 90 % varma että sellainen on jo tehty. Vikassa ruudussa luki: Ensimmäisen saagan päätös. So, luulen että italiassa sellainen on jo tullut lehdessä mutta netistä sen surffaamalla löytää.

Olisihan se kiva jos sellainen olisi tai on.

Vierailija

Sori tuplapostaus mutta uusi on jo alkanut topolinossa:

Wizards of mickey 2: The dark ages

Italian weekly Topolino ("Mickey Mouse") has started the second series of comic stories in the Wizards of Mickey saga that stars Mickey Mouse, Goofy and Donald Duck in a new world of wizards and castles. The first chapter, written by Stefano Ambrosio and drawn by Marco Palazzi, appeared in issue #2680 of Topolino this week. The new series, titled "The Dark Ages", is accompanied by a large advertising campaign in Italy; check out this great promotional website. The first series of Wizards of Mickey started in October 2006; you can download all ten chapters of the first series on this official website.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat