(fd1133c5-de2d-4fce-8afa-3b9086a3b2bd) - fd1133c5-de2d-4fce-8afa-3b9086a3b2bd

Vierailija

En ole katsonut tuota elokuvaa, mutta on varmasti ihan hyvä. Miyazakin elokuvista olen katsonut vain sen yhden, jonka nimeä en nyt muista ja se oli kyllä hyvä. Outoja nimiä muuten noilla elokuvilla on.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vai manga... Minä en ymmärrä, mikä siinä joitain kiehtoo, se ei aukaise kansiaan minulle. Siis jää tuo katsomatta -- Sami-96

Vierailija

Olen samaa mieltä Sir Decadencen kanssa. Elokuvaa en ole käynyt katsomassa, mutta olen nähnyt paljon Studio Ghiblin elokuvia. Parhaita ovat (tähän mennessä) Princess Mononoke ja Maameren tarinat. Animesta ja mangasta en ole muuten kiinnostunut, mutta Miyazakin elokuvat rules :3

Vierailija

En pidä ollenkaan mangasta(nätisti sanottuna). Aku Ankka on paljon parempaa viihdettä ja vielä sivistävääkin. Varsinkin televisiosta lauantai-aamuisin tulevat pokemonit ym. ovat mielestäni kamalaa roskaa! Olen nähnyt liikkuvan linnan, oli todella outo, kukaan luokastamme ei tajunnut mitään, ei edes opettaja.

Vierailija

This thread contains comments for topic "fd1133c5-de2d-4fce-8afa-3b9086a3b2bd" (id=fd1133c5-de2d-4fce-8afa-3b9086a3b2bd) which can be found in the [XXXX] portal.

Vierailija

Niinpä niin...En ole oikein minäkään tuollaisten leffojen fanittaja.ja ainoat lukemani Mangat olivat taskarin teemanumerossa 11 BANZAI! Että enpä taida katsoa.

Vierailija

Hayao Miyazakin leffat ovat toinen toistaan ihan kiinnostavia.Elokuva Henkien kätkemä on tähän asti vaikuttavin, mutta ehkä tuonkin katselisi.Noilla arvosteluilla! Kiitos Jukka, ja oli kiva nähdä, myös Hollantilaiset Mestarit!

Vierailija

Hämäyksen Hurrikaani, minäkin olen nähnyt Liikkuvan Linnan, ja minä tajusin sen. Toistan tässä nyt sitä Sir Mikälietä, eli kaikki tyrmäävät heti sen elokuvan, koska se on animea, se ei siis todellakaan ole mangaa, manga on paperilla, ei telkkarissa tai valkokankaalla. Itse katsoin tuon elokuvan, ja hyvä se oli. Minusta kaikki tähän mennessä katsomani Miyazakin elokuvat ovat huippuhyviä. Olen katsonut Liikkuvan Linnan, Naapurini Totoron ja sitten tämän Laputan.

Vierailija

Joo tosi hyvä leffa!! Naapurini totoro me katottiin koulussa. Tuulten laakson Nausicaän oon nähny telkasta! Huomenna muuten alkaa loma!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat