Legot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on yleinen keskustelu legoista.

Pahoittelen, jos joku on jo tehnyt aiheesta aiheen.

Bioniclet: Oon keräilly 2-4 luokkalaisena paljon Legon Bionicle robotteja. Tässä muutamia: Krekka, Axonn, Brutaka, Maxilos & Spinax, Reidak, Mahri Nuparu, Mahri Jaller, Mahri Kongu, Hewkii, Pridak, Takadox, Rorzakh, Boggarak, Matau Defilak ym...

Tällä hetkellä keräilen tavallisia Leegoja. Meillä on iskän wanha Leego junarata 70 -luvulta, täysin ehjä. Olen rakentanut sen ympärille kaupungin. Lähellä meitä on Lego kauppa Pii Poo. Käyn sieltä joskus ostelemassa legoja. On myös Pii Poon lego -verkkokauppa, jossa kannattaa käydä!!! Erilaisia harvinaisia osia, kuten sininen leego ukon paita, jossa on ADIDAS -logo ja takana on Zidane -nimi ja numero 10. Siellä myydään kaikienlaisia lego technic varaosia, sekä muita leegoja. Niin ja sitten kaupunkiin. Olen tosiaan rakentanut junaradan ympärille kaupungin, jossa on ISO rautatieasema, leirintäalue, huoltoasema, kilparata ym.... Ostin toissapäivänä kirppikseltä Leego ukot: Michael Scumacher ja Rubens Barrichello. Hintaa harvinaisuuksille tuli viisi euroa, mutta siinä mukana tuli yli 2 cm korkea pokaali sekä 2 kipaletta Ferrarilippuja (TOSI HIENOJA)sekä palkintokoroke 2 kypärää, 2 lippistä ymmm..... Leegojen keräily on mielestäni kivaa, koska niistä voi rakentaa erilaisia rakennuksia ja kayttää mielikuvisusta legokaupungin luomisessa. Kommentoikaa.

Kommentit (9)

Vierailija

En enää omista Legoja, mutta pienempänä rakastin niitä. Tein kaikkea kaupungista autoihin.;P Mutta nykyään ne ovat veljelläni.:D

Vierailija

kisumisu98 kirjoitti:Minä ja veljeni ollaan kamalia leego hulluja!<br />

<br />

Minä keräilen enimmäkseen lego cityjä ja osaan kasata kaikkea lego kaupunkiini.<br />

<br />

Veljeni tekee legoista kaikkea. Meillä ei ole enää minkään lego juttujen osia,ne veivät liikaa tilaa emmekä me niitä tarvitse. Kenellä muilla on Lego cityjä?

Onhan niitä vaikka muille jakaa.;)

Vierailija

sante kirjoitti:

JO&euro; POIKA $INGAPOR&euro;$TA kirjoitti:Tämä on yleinen keskustelu legoista.&lt;br /&gt;<br />

Pahoittelen, jos joku on jo tehnyt aiheesta aiheen.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Bioniclet: Oon keräilly 2-4 luokkalaisena paljon Legon Bionicle robotteja. Tässä muutamia: Krekka, Axonn, Brutaka, Maxilos &amp;#38; Spinax, Reidak, Mahri Nuparu, Mahri Jaller, Mahri Kongu, Hewkii, Pridak, Takadox, Rorzakh, Boggarak, Matau Defilak ym...&lt;br /&gt;<br />

Tällä hetkellä keräilen tavallisia Leegoja. Meillä on iskän wanha Leego junarata 70 -luvulta, täysin ehjä. Olen rakentanut sen ympärille kaupungin. Lähellä meitä on Lego kauppa Pii Poo. Käyn sieltä joskus ostelemassa legoja. On myös Pii Poon lego -verkkokauppa, jossa kannattaa käydä!!! Erilaisia harvinaisia osia, kuten sininen leego ukon paita, jossa on ADIDAS -logo ja takana on Zidane -nimi ja numero 10. Siellä myydään kaikienlaisia lego technic varaosia, sekä muita leegoja. Niin ja sitten kaupunkiin. Olen tosiaan rakentanut junaradan ympärille kaupungin, jossa on ISO rautatieasema, leirintäalue, huoltoasema, kilparata ym.... Ostin toissapäivänä kirppikseltä Leego ukot: Michael Scumacher ja Rubens Barrichello. Hintaa harvinaisuuksille tuli viisi euroa, mutta siinä mukana tuli yli 2 cm korkea pokaali sekä 2 kipaletta Ferrarilippuja (TOSI HIENOJA)sekä palkintokoroke 2 kypärää, 2 lippistä ymmm..... Leegojen keräily on mielestäni kivaa, koska niistä voi rakentaa erilaisia rakennuksia ja kayttää mielikuvisusta legokaupungin luomisessa. Kommentoikaa.

Mikä on sen netti kaupan intternet osoite?

en nyt juuri muista sitä osoitetta, mutta sen saa haettua googlesta, jos laittaa hakusanaksi: Pii Poo Lego. Kokeileppa sitä:)

Vierailija

Mickey Mouse-98 kirjoitti:osaatko tehä tekniikka legoista ratista käännettävän auton.<br />

p.s.mä osaan

Tietenkin osaan, helppoa.

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Tämä on yleinen keskustelu legoista.<br />

Pahoittelen, jos joku on jo tehnyt aiheesta aiheen.<br />

<br />

Bioniclet: Oon keräilly 2-4 luokkalaisena paljon Legon Bionicle robotteja. Tässä muutamia: Krekka, Axonn, Brutaka, Maxilos &#38; Spinax, Reidak, Mahri Nuparu, Mahri Jaller, Mahri Kongu, Hewkii, Pridak, Takadox, Rorzakh, Boggarak, Matau Defilak ym...<br />

Mikä on sen netti kaupan intternet osoite?

Vierailija

Joskus keräilin. Olin kauhea leego hullu. Tuhlasin leegoihin paljon raahaa Nykyään se harmittaa minua En nykuään rakenna leegoja.

Vierailija

Minä ja veljeni ollaan kamalia leego hulluja!

Minä keräilen enimmäkseen lego cityjä ja osaan kasata kaikkea lego kaupunkiini.

Veljeni tekee legoista kaikkea. Meillä ei ole enää minkään lego juttujen osia,ne veivät liikaa tilaa emmekä me niitä tarvitse. Kenellä muilla on Lego cityjä?

onninho
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mickey Mouse-98 kirjoitti:osaatko tehä tekniikka legoista ratista käännettävän auton?

Tein 7 vuotiaana semmosen joka oli tarkoitettu yli 12 vuotiaille

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat