Kuka tulee seuraavaksi?

Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

No se menee näin, Arvataan että kuka tulee seuraavaksi ja se seuraava sanoo että onko se väärin vai oikein

Esim: Tero: Teppo?

Teppo oikein! (tai väärin)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ööh, siis täh? Säännöt ovat HIEMAN epäselvät, joten lisäselvennystä kaivattaisiin moneen asiaan. Siis pistetäänkö tähän joku nimi, ja pitää arvata, kehen ankkalinnalaiseen se viittaa? Jos noin, niin minä pistän nimeksi:

- Ulla. Siis arvatkaan kehen ankkalinnalaiseen tuo nimi viittaa?

Sami-96

Vierailija

Juu, Unaahan minä tarkoitin! :^D Ja minusta tuntuu että sinä viittaat Iinekseen? (Syntyihän tästäkin topic...)

Mutta ketäs nyt tarkoitan: Late?

Sami-96

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Onninho, tarkoitin kyllä Lauri Lokkia. Ja tuosta Mr.Miron nimestä ei ole mitään hajua. <br />

Seur. Roni.<br />

Sami-96

Tarkoitatko Roopea?

Tuukka

Vierailija

kisumisu98 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Onninho, tarkoitin kyllä Lauri Lokkia. Ja tuosta Mr.Miron nimestä ei ole mitään hajua. &lt;br /&gt;<br />

Seur. Roni.&lt;br /&gt;<br />

Sami-96

<p />

Tarkoitatko Roopea?<br />

<br />

Tuukka

Olisko Tupu?

Putte

Vierailija

salama kirjoitti:

kisumisu98 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Onninho, tarkoitin kyllä Lauri Lokkia. Ja tuosta Mr.Miron nimestä ei ole mitään hajua. &amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Seur. Roni.&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Sami-96

&lt;p /&gt;<br />

Tarkoitatko Roopea?&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Tuukka

Olisko Tupu?<br />

<br />

Putte[/lainaus

Joo,oli Tupu. tarkoitatko Plutoa?

aa-aa
Seuraa 
Liittynyt4.10.2008

Tän topicin aiheena taisi olla, että pitää arvata kuka seuraavaksi tulee. Eli jos edellinen kirjoittaja olisi arvannut että seuraavaksi tulee aa-aa se olisi ollut oikein. Eli siis pitää arvata seuraavan kirjoittajan nimimerkki.

Minun mielipiteeni:

Tässä leikissä on todella hankala arvata oikein, koska Aku Ankan sivustoilla on tuhansia käyttäjiä. Kaikki heistä eivät välttämättä edes käy täällä kirjoittelemassa, niin voi arvailla aktiivisimpia käyttäjiä. Myös sillä tavalla voi arvailla, että katsoo, jos joku on ihan lähiaikoina vastannut ensimmäisiin topiceihin. Tälle sivustolle tulee luullakseni aika usein uusia käyttäjiä, joka vaikeuttaa arvailemista entistäkin enemmän. (En kuitenkaan usko, että nykyään tulisi päivittäin hirveästi uusia käyttäjiä. Ei ainakaan niin paljon kuin silloin, kun Aku Ankan sivustot olivat juuri valmistuneet.) Uskon että uusia käyttäjiä tuli paljon myös Kultaryntäyksen aikaan. (Itse tulin vasta Kultaryntäyksen jälkeen.)

Siinä oli minun käsitykseni tästä asiasta. Ja ehkä vähän muutakin:^)

Taisi muuten tulla aika paljon tekstiä. Minun ennätykseni viestin pituudesta. (Tarkoitan siis sitä, että miten paljon on kirjoitettu. En sitä, että paljonko tilaa viesti vie.

aa-aa

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Todella hyvä viesti, aa-aa. Kyllä sinustakin kunnon foorumeille kirjoittaa tulee ; ). Ainakin parempi kuin minä :P.

Jatketaankos nyt arvuuttelemalla seuraavaa kirjoittajaa vai hahmoa. Kirjoittajan arvuuttelu vaikuttaa minusta hauskalta ja hankalalta.

Seuraavaksi kirjoittaa... adz?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat