Tavuhommeli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä vaihdetaan sanojen tavujen järjestystä. Esimerkiksi kua on äknenäi=aku on äkäinen. ymmärsittekö?

Kommentit (3)

Vierailija

Joo, kai mä jotenkin tajusin, mutta laitetaanko tässä aina lause valmiiksi seuraavalle? Minkä tavuja minun nyt pitäisi sekoittaa? Ja tässä topicissa ei kyllä oikein ole kunnollista ideaa, joka pitäisi tämän kasassa.

Muistakaa, että aina kun teette topicin, miettikää aihettanne monelta kantilta, miten kerrotte sen hyvin - siten että kaikki ymmärtää! Ja tietenkin kaikki sen osaa tehdä, pitää edes yrittää!

Mutta tässä seuraavalle sitten lause, jota voitte väännellä: Aku Ankka on töissä Kattivaaran margariinitehtaalla.

Sami-96

Vierailija

Pingviini797 kirjoitti:Tässä vaihdetaan sanojen tavujen järjestystä. Esimerkiksi kua on äknenäi=aku on äkäinen. ymmärsittekö?

Minä tajusin tämän sillä tavalla että edellinen kirjoittaja laittaa jonku lauseen jonka tavut on sekaisin ja seuraava kirjoittaja arvaa mitä lausetta siinä tarkoitetaan ja laittaa uuden lauseen jonka tavut ovat sekaisin mutta jos tämä kerran on sellainen "leikki" että seuraava keskustelija vääntelee ja kääntelee edellisen kirjoittamaa lausetta niin jatkukoon tämä "leikki" sitten niin.

jatPo vätkileik nakoul.

Next: Aku ja Hannu kilpailevat juoksukisassa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat