mitä sm liiga jengii kannustatte

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä kannustan kärppiä!!!!!!

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!! JYP!!!

Vierailija

antsu95 kirjoitti:Hunajata,hunajata,hunajata sulle,hunajata,hunajata,hunajata mulle....Tosta varmaan arvasittekin,eli kannatan henkeen ja vereen TPS:ää!!!Harmi kun tipahti kesälomille JYP:in peleisä,mutta toisaalta hyvä,kun pääsen kattoo JYP:in pelejä,kun asun Jyväskylän lähellä.Tässä SM-liiga joukkueet järjestyksessä parhaimmasta huonoimpaan minusta:<br />

1.TPS<br />

2.JYP<br />

3.Ässät<br />

4.Jokerit<br />

5.Blues<br />

6.Kalpa<br />

7.Pelicans<br />

8.Lukko<br />

9.Ilves<br />

10.HPK<br />

11.Tappara<br />

12.Saipa<br />

13.Kärpät<br />

14.HIFK

mä oon samaa mieltä et hifk on huonoin mut jokerit on paras

Vierailija

Punakeltaiset, stadin ykköset....

Jokerit. Jokerit. Jokerit.

Jokerit on vaan niin parhaita... Harmi kun ne lähti kesälomallee...

Vierailija

Hunajata,hunajata,hunajata sulle,hunajata,hunajata,hunajata mulle....Tosta varmaan arvasittekin,eli kannatan henkeen ja vereen TPS:ää!!!Harmi kun tipahti kesälomille JYP:in peleisä,mutta toisaalta hyvä,kun pääsen kattoo JYP:in pelejä,kun asun Jyväskylän lähellä.Tässä SM-liiga joukkueet järjestyksessä parhaimmasta huonoimpaan minusta:

1.TPS

2.JYP

3.Ässät

4.Jokerit

5.Blues

6.Kalpa

7.Pelicans

8.Lukko

9.Ilves

10.HPK

11.Tappara

12.Saipa

13.Kärpät

14.HIFK

Vierailija

Pelicaans, Pelicaans joukkueemme aina on! Aina vaan me huudetaan syntymästä kuolemaan! Olee, olee...

Kyllä Lahden Pelicans on sydämessä, vaikka en ihan ole Lahden suunnalta päin.

Vierailija

Oulun Kärppiä kannustan, vaikka Ouluun onkin matkaa noin 500 kilometriä.

Kärpät sydämmessä aina ja ikuisesti!

-Homeros

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat