Muuta sääntöjä...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos haluaisit muuttaa sääntöjä niin mitä haluaisit muuttaa ja miksi?

:(

Sivut

Kommentit (23)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ei ehkä muuta ku että aikaraja pois. Meen nukuu 22.00 ja oon koneella klo 21.45 yleensä ja aamulla herään noin puol kuuden aikaa ja se on sitte tosi tylsää ku ei voi tehä mitää ennen kouluu, ja meiän koulu alkaa täs jaksossa joka päivä klo 08.00.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Ilo-97 kirjoitti:Niin vielä, ja jos lopetatte koneella olemisen kymmeneltä, miten te voitte nukkua tarpeeksi? Kouluaamuina joutuu heräämään seitsemältä, ja minä ainakin laitan valot pois jo yhdeksältä, enkä pidä sitä nynnymäisenä.

En minäkään. Itsekin joudun mennä nukkumaan yhdeksältä viikolla, mutta viikonloppu on eri asia.

Minun mielestä täällä ei pitäisi muutta mitään.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:Donald-91! Mikä tuo viesti on olevinaan? Ja etkö tosiaan huomannut, että oli Capsi päällä?

Sami-96

Joo anteeksi CapsLockin käyttö! Ei ollut tarkoitus ollenkaan! Oli illalla niin kauhea kiire kirjoittaa ja ehtiä lähettämään se viesti, etten kerennyt huomata kirjoitusvirhettäni ajoissa. Huomasin sen vasta sitten, kun olin jo painanut "Lähetä"-painiketta. Tuossa vaiheessahan viestiä ei enää voi millään korjata. Kiireeni johtui siitä, että aikaraja oli menossa eilen illalta jo umpeen (klo 21.00).

En siis huomannut ollenkaan, että minulla oli CapsLock päällä, kun kirjoitin viestiä. No, vahinkoja sattuu.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Ei niissä muuttamista ole. Akupediassa on jotakin häiriötä ainakin omalla kohdalla. 1 lisäys / päivä onnistuu korkeintaan.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minun mielestäni Aku Ankan sivuilla ei tarvisi olla aikarajoja, milloin pystyy kirjoittamaan keskusteluihin. Pystyisi milloin vaan kirjoittamaan keskusteluihin. Minun mielestäni se on aika turha sääntö.

Vierailija

Ei noissa ole mitään muuttamisenaihetta. Aikarajakin on varmaan tehty sitä varten, ettei toimituksen tarvitsisi koko yötä vahtia tapahtumia täällä.

Vierailija

Onko niin hankala kuvitella ettei ylä-asteelaisia pienempiä tarvitse hoivata tarkoilla 20min koneella-säännöillä ja muilla. ´:@

Niimpä. Saan olla koneella itsekin niin kauan kuin haluan, mutta koska tajuan itsekin ettei jatkuva koneella oleminen ole hyväksi terveydelle, en ole koneella päivässä kuin (maksimi) 1,30h. Mutta aikarajat ovat kyllä hyvä keksintö koska kaikki eivät (välttämättä ) tajua omaa parastaan joten niiden kannalta se on ihan ok juttu.

Minusta näiden sivujen säännöt ovat oikein hyvät, en itse menisi mityään muuttamaan. (Aikarajoillakaan ei ole väliä koska olen iltaisin vain mesessä jos sielläkään ;)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei tavitsisi muuttaa oikeastaan mitään sääntöjä. Aikaraja on sen takia, ettei täällä ole väkeä muina aikoina läheskään yhtä paljon kuin 9-21 välillä. Eikä valvojiakaan varmaan riitä.

Vierailija

Niin vielä, ja jos lopetatte koneella olemisen kymmeneltä, miten te voitte nukkua tarpeeksi? Kouluaamuina joutuu heräämään seitsemältä, ja minä ainakin laitan valot pois jo yhdeksältä, enkä pidä sitä nynnymäisenä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat