mitä tapahtuisi jos

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

aku rupeaisi pelaamaan jalka palloa.
tai harrastamaan ninjutsua.
tai pääsisi mies malliksi

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

mitä sä niinku duunat heppu! ei täs oo mitään itua kun kaikki sanoo mitä sattuu eikä vastaa kysymyksiin älkää sanoko mitään jos ette vastaa näihin

Vierailija

NO NYT JO RIITTÄÄ!!!!!

Maailman epäselkeimmät kysymykset ovat tässä topicissa!

Miksi ihmeessä puhelet rivoja täällä, thoomu? Porttariako kerjäät? Vaiko kenties vihaisia kommentteja?

En ole ikinä lukenut noin hirveää tekstiä! Puhun nyt suoraan: thoomu, olet ilmeisesti vähän liikaa liannut suutasi, hirveän likaisia sanoja siellä!

Ärsyttävää, kun toisia haukutaan *usipäiksi.

Minua ei pelota yhtään, vaikka uhkailisit kuinka, sillä et kuitenkaan tiedä missä minä asun, joten et voi tulla mottaamaan minua, vaikka varmasti haluaisitkin.

Tässä tapauksessa tuskin sinun uhkailusi auttaa.

Luepas säännöt uudelleen, siellä ehkä sanotaan, että älä postaa turhaan monta kertaa samaan aiheeseen. Joten triplapostaus ei ole kiva juttu, varsinkaan jos triplapostaat sillä lailla, että kirjoitat sekunnin välein uuden viestin, jossa on esimerkiksi vain yksi hymiö, tai sitten pelkkiä kirosanoja, ynnä muuta roskaa.

En jaksa saarnata enempää, mutta toivottavasti tajusitkin jotain.

Vierailija

What ever I don't care What you say ups sori pitäis varmaan puhuu suomee et ymmärrät mua tiääks mitä en oo kertaakaan elämässäni luovuttanut ees pikkuasioista enkä siis tästäkään luuletteks et mua kiinnostaa teiän marinat ja luuletteks et te jotenkin saatte mun pään kääntymään siin asiassa ootte väärässä muutenkaan et itekkään puhu mitenkään "nätisti" en välitä pätkän vertaa mitä sanotte muutenkaan miks vastaatte jos teil ei vastausta kysymyksiin vai onko liian vaikeaa tavata ky-sy-mys ja vas-ta-us siin on teille uusia sanoja sanon mitä lystään ja muutenkaan jos sanon *usipää se ei ole mitenkään kirosana ja siitä ei myönnetä porttaria eikä oo kirosana vaiks muntaisin sen * merkin k: ksi älkää vastatko jollei oo sanottavaa :@ (H)

Vierailija

Sama vastaus kuin kisumisulla... äläkä tuplapostaa, triplapostaa tai kuutospostaa. Laita kaikki kysymykset samaan viestiin.

Vierailija

a) (kysymys1)aku taklisi ja kamppaisi omia pelaajia niin paljon että istuisi vaihtopenkillä koko uransa

b)tekisi niin paljon maaleja että koko verkko menisi rikki ja pitäisi ostaa uusi.

c)aku kampitettaisiin ja ei pystyisi enään pelaamaan jonka seurauksena aku rupeisi kannustamaan hanhivaaraa

Vierailija

kysymys2 a)hermostuisi joka kerta ja olisi opettajans paras oppilas.

b)saisi niin paljon osumia että hermostuisi ja saisi mustan vyön hänen hermostumiseta aiheutuvasta selkä saunasta.c)olisi niin heikko että ei jaksaisi tehdä alkulämmittelyä

Vierailija

viimeinen kysymys. a)iines ihastuisi akuun ja unohtaisi hannun läsnä olon jonka seurauksena hannu ei välitä ottaa edes voittoja vastaan

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat