Ensimmäinen Aku Ankka juttusi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämmöinen varmaan jo on,ei valituksia siitä,kiitos. Tai jos on niin TEHKÄÄ NE YÖ AIKAAN,Kiitos.

Minun ensimmäinen Aku juttuni oli satasivuiset 1 ja Pilkun paikka Sarjakuvakirja. Onko sinun ensimmäisellä Aku jutullasi enemmän tunnearvoa kuin muilla? Minulla on.

Kommentit (11)

Vierailija

Mun eka aku juttuni oli Roope-setä 204. Sain sen viisivuotiaana, ja opin lukemaan osittain sen avulla. Eli sillä on tunnearvoa.

Vierailija

Ensimmäinen oma julkasiuni oli Aku Ankan taskukirja henki korkealla. Tosin ennen sitä olin lukenut jo pari vuotta akkareita, mutta ne olivat yhteisiä veljeni kanssa. Tuon taskarin sain äidiltäni, koska halusin taskarin.

Vierailija

No, eihän se ole minun mielestäni niinkään erikoista ole säilyttää ensimmäistä Akkariaan. Toki, en tarkoita tuolla sanalla "säilyttää", että se pitäisi heittää pois tai mitään, mutta silti onhan minulla se lehti tallaella, missä ensimmäinen Aku-tarina on.

Vierailija

Eka itse ostama oli taskari oli jossain vuoden 2005 kieppeilä,mutta ekan sain äidiltä ja se oli taskari nimeltä Roope-sedän joulutervehdys eli numero 17.

Vierailija

Ja lisään vielä, että tuo minun ensimäinen Akkari oli vuodelta 2001 numero 29. Siinä se jalkapallotarina. Se oli hyvä, ja on edelleen.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä en muista mikä oli ihan eka Aku juttuni/tavarani. Kyllä se joku Taskari oli, sen muistan, mutta että mikä taskari niin sitä en muista.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat