paljonko rahaa käytät taskareihin vuodessa (suunnilleen)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

rahaa käytät taskareihin vuodessa (suunnilleen)

Edited by: admin on 30.3.2009 11:22

Kommentit (11)

Vierailija

itse en ostele taskareita. Mutta tämä aiheen nimi oli todella huono jos haluaa kysyä taskareista se pitäisi laittaa osioon "keräily" ja aiheen otsikko pitäisi kirjoittaa esim näin: Kuinka paljon rahaa tuhlaat vuodessa taskareihin?.Ei ole mitään järkeä kirjoittaa ensin otsikkoon paljonko.......................( Pisteiden määrä on väärä.) ja aloitus viestiin loput kysymyksestä ja thoomu muista pisteet ja pilkut.

Vierailija

keno don rosa kirjoitti:itse en ostele taskareita. Mutta tämä aiheen nimi oli todella huono jos haluaa kysyä taskareista se pitäisi laittaa osioon "keräily" ja aiheen otsikko pitäisi kirjoittaa esim näin: Kuinka paljon rahaa tuhlaat vuodessa taskareihin?.Ei ole mitään järkeä kirjoittaa ensin otsikkoon paljonko.......................( Pisteiden määrä on väärä.) ja aloitus viestiin loput kysymyksestä ja thoomu muista pisteet ja pilkut.

samaa mieltä! mutta siis, no taskareihin tuhlaan vuodessa ehkä... 50e...?

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ehkä joku 50-100€ menee suunnilleen Taskareihin, ku se on sillee vaikee sanoo ku ne hinnat vaihtelee divarista divariin ja ku mä nyt yleensä kiertelen paikasta paikkaan etiskellen niitä Taskareita eli menee erillaine summa eri divarii.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat