Rahasäiliö ryöstö!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ELi leikin idea on keksiä suunnitelma Roope Ankan rahasäiliön ryöstämiseen.

1. Ensimmäinen sanoo jonkun lähtötilanteen.

Esimerkiksi; Roope ui tyytyväisenä rahoissa.

2. Seuraava keksii karhukoplalle ryöstösuunnitelman. Esimerkiksi: Harhautetaan vahtia (Akua) ilmaisilla nakkisämpylöillä. Nakkisämpylöissä on oikeasti Intenektuellin keksimää ainetta joka saa aikaan hypnosin. Käsketään Akua avaamaan lukot ja mennään sisälle. Rynnätään holviin ja toivotaan parasta.

3. Seuraava keksii jonkun seikan miksi suunnitelma epäonnistuu. Jos hän ei keksi mitään tai pitää suunnitelmaa voittamattomana niin, hän keksii uuden lähtötilanteen. Jos hän keksii miksi suunnitelma epäonnistuu, hän korjaa suunnitelmaa niin, että se on parempi. Seuraava taas tekee kohdan 3 siitä suunnitelmasta ja niin edelleen.

Ensimmäinen lähtötilanne: Roopella on tärkeä neuvottelu Junttapurin maharadsan kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija

2.Karhukopla aikoo harhautta Akua soittamalla poikien nimillä ja kertovan että kotona on jokin hätänä. Sen jälkeen he naamioituvat Junttapurin maharadaksi ja heidän vartioikseen

Näinkö?

Vierailija

3) Roope sotkee suunnitelman soittamalla Sepolle ja Ismolle. Karhukopla kuolee.

Esto: Karhukopla voi rikkoa puhelimen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat