Tuplanollasta vähän kysymyksiä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin tuplanollasta kysyisin. Olen lukenut koko sarjan mutta kaksi asiaa jäi mietityttämään. Löytyykö jostain tarinan kolkasta vastaus siihen että kuka oli se Ylipääjohtaja. Ja miten laastaroitu kyynärpää liittyy siihen että naamarin takana olikin KIA K. Sen savupommi jutun kyllä ymmärsin mutta tämä.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Tuskinpa koko sarjaa on vielä tehtykkään. Tässä käy samalla lailla kuin wicards of mickey sarjalla. Toinen osa tulee noin vuoden päästä. Enhän ole mikään "ennustaja" mutta luulenpa näin. <br />

Se pitää itse päätellä kuka se pääjohtaja on. Kaikissa taskareissa on varmasti vihjeitä siitä kuka se on. Kyllä tosifanin se pitäisi keksiä.

Oletko itse keksinyt? Lukaisin kaiki Tuplanollat läpi mutta siellä ei ollut mitään vinkkejä päjohtajasta! Taidat olla oikeassa siinä suhteen että se ilmestyy vuoden päästä mutta saattaa se viellä yllättääkkin ja että pääjohtaja ilmestyy ensi taskarissa. Ei mitään hajua,kaikki on mahdollista. Jos joku keksii pääjohtajan saa olla ylpeä itsestään!

Vierailija

kisumisu98 kirjoitti:Pääjohtaja selviää taskarissa 353 Velvollisuus kutsuu.<br />

<br />

Ja siitä laastaroidusta kyynärpäästä minulla ei ole hajuakaan.

Mistä päättelet että se pääjohtaja ilmestyy seuraavasta taskarista

joka tapauksessa luen sen seuraavan taskarin ja ehkä se oli niin ¨salaista¨

että sitä ei näytetty saagan aikana. luulen että se pääjohtaja saadan vielä selville.

Vierailija

kisumisu98 kirjoitti:Pääjohtaja selviää taskarissa 353 Velvollisuus kutsuu.

Miten niin? Tuplanolla-sarjahan loppui uusimpaan taskariin, ja tuo taskari on muuten numero 352. 353 on Onnenonkija niminen. ;)Ja tuo pääjohtaja on mitä todennäköisimmin Roope tai sitten tuossa ensimmäisessä osassa nähty näyttelijä, joka näytteli agenttia siinä elokuvassa.

Vierailija

Tuskinpa koko sarjaa on vielä tehtykkään. Tässä käy samalla lailla kuin wicards of mickey sarjalla. Toinen osa tulee noin vuoden päästä. Enhän ole mikään "ennustaja" mutta luulenpa näin.

Se pitää itse päätellä kuka se pääjohtaja on. Kaikissa taskareissa on varmasti vihjeitä siitä kuka se on. Kyllä tosifanin se pitäisi keksiä.

Vierailija

Pääjohtaja selviää taskarissa 353 Velvollisuus kutsuu.

Ja siitä laastaroidusta kyynärpäästä minulla ei ole hajuakaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat