Taskareiden huono suunta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tiedän, että tämmöisiä on jo, mutta päätin tehdä nyt tämän. Eli, kun minulla on mökillä paljon vanhoja taskareita 1. painoksina, niin siellä oli joukossa myös paras lukemani taskari, eli AATK 41, Aku Taikaviitta. Kun vertaa niitä tarinoita nyky-akkarin tarinoihin, niin eivät ne vedä mitää vertoja vanhoille taskareiden tarinoille. Muutenkin kaikki taskarit ovat menossa huonompaan suuntaan. Minä ainakin tykkään keräillä paljon vanhempia taskareita, kuin nykypäivä taskareita. Vanhoissa taskareisa tarinat olivat pidempiä, joka toinen sivu mustavalkoinen... jne. Mutta se luo siihen jotenkin semmoista tunnelmaa. Oletteko te huomanneet, että vanhat Akkarit ovat parempia kuin nykypäivä taskarit?

Kommentit (4)

Vierailija

Minä en oikein pidä vanhoista taskareista siksi että niissä on jokatoinen sivu musta valkoinen mutta olet oikeassa että käsikirjoitus oli ennen parempi.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Välillä kirjoitat taskarista ja välillä akkarista..Mielestäni ainakin nyky-taskarit ovat parempia kuin vanhat, ja vanhoilla tarkoitan numeroita alle 150:n. Ennen oli paljon pitkiä tarinoita, toisin kuin nykyään. Piirrokset ovat selvästi parempia kuin ennen.

Vierailija

ei välttämättä. ottaen huomioon että vanhojen taskareiden piirtäjillä ei ollut mitään ruiskutusseja sun muita. jos testattaisiin miten nyky taskareiden piirtjiltä sujuisi vanhoilla kamoilla piirtäminen niin niistä tulisi varmaan 100 kertaa huonompia. he osasivat piirtää huonoimmillakin väreillä ja tusseilla sun muilla. nykyään kaikki käyttää nin helppoja piirrostaktiikoita että jopa minä saisin sarjakuvasta järkevän näköisen. no ei nyt ihan mutta kummiskin

Vierailija

samppa kirjoitti:Tiedän, että tämmöisiä on jo, mutta päätin tehdä nyt tämän. Eli, kun minulla on mökillä paljon vanhoja taskareita 1. painoksina, niin siellä oli joukossa myös paras lukemani taskari, eli AATK 41, Aku Taikaviitta. Kun vertaa niitä tarinoita nyky-akkarin tarinoihin, niin eivät ne vedä mitää vertoja vanhoille taskareiden tarinoille. Muutenkin kaikki taskarit ovat menossa huonompaan suuntaan. Minä ainakin tykkään keräillä paljon vanhempia taskareita, kuin nykypäivä taskareita. Vanhoissa taskareisa tarinat olivat pidempiä, joka toinen sivu mustavalkoinen... jne. Mutta se luo siihen jotenkin semmoista tunnelmaa. Oletteko te huomanneet, että vanhat Akkarit ovat parempia kuin nykypäivä taskarit?

Taskari 41 on minunkin suosikkini.:) Sen tarinat on mahtavia. Nykyäänkin on joskus hyviä sarjoja. Se on vanhoihin taskareihin miinusta, kun joka toinen aukeama on väritetty, on kiva lukea kokonaan väritettyä tekstiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat