Storyt(siis tarinat)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne voi kirjoittaa tarinoita Aku Ankasta mitä on itse keksinyt. Laitan omani vähän myöhemmin. Ja jos haluaa voi arvostella tarinan. Se saa olla kuinka pitkä tahansa.

Jos tämmöinen jo on EI VALITUKSIA kiitos. Selasin sivulle 79 asti enkä löytänyt mitään tämmöistä.

Kommentit (4)

Vierailija

Aku Ankka ja Bakuganit. R-Roope A-Aku

Aku nukkuu riippumatossaan kunnes tuttu saituri tulee herättämään hänet

R-Päivää rakas suklaispoikani. Olen huomannut että kaupoissa pyörii mielenkiintoinen tuote:Bakuganit. Tiedätkös niistä mitään?

A-´Vain sen että ne ovat kalliita. Jos haluat tietää osta yksi pakkaus.

R-Mitäs ne maksavat?

A-Vaivaiset 24€

R-Kak-kass-kakkssi-nnee-nneel-jjjää! 24€! Luuletko minua maailman rikkaimmaksi Ankaksi? Ei minulla ole varaa!

A-Hyvä on,käy sisään. Meillä on talo pullollaan Bakuganeja. Ne ovat poikien. Miksi olet kiinnostunut Bakuganeista?

R-Ne tuottavat hyvin ja minulla on liikeneuvottelu harra B.Guanin kanssa. Hän on melkein yhtä rikas kuin minä! Kiitos niiden Bakugenejen!Aion ostaa ne B.Guanilta JA MINUSTA TULEE RIKAS..

A-Sehän tiedetään

R-Entistä rikkaampi! Sinä saat tulla mukaan liikeneuvotteluun.Sen on äärimmäisen tärkeää. Myös Pii ja Kroisos jahtaavat Bakuganeja. Ne tuottavat:€ja€!!! B.Guan on kiinnostunut riippumattojen historiasta. En malta odottaa €€€!!

A-Toivottavasti kaupat onnistuvat.

R.TOIVOTTAVASTI! Yrität ajaa vanhan setäsi perikatoon!

A-Oikeastaan olet enoni!

R-Nyt mennään tai myöhästyn öö myöhästymme.

A-Mutta töllöstä tulee vuosituhannen ottelu ja..

R-Ei ehdi!

Vierailija

Tämä on minun:

Roope setä Uusi vuosi Kiinassa.

A=Aku R=Roope THL=Ankanpojat

THL-Eikö ole hienoa että Roope otti meidät mukaan Kiinaan Aku-setä

A-Niin,minut roudariksi ja uutena vuotena on säilykepurkki ja kraana vettä ruokana.

R-Kuulinko valitusta? Aku,viepä pari pikku laukkua tuonne mökkiin

A-Toki Roope-setä.(Sinä inhottava orjapiiskuri.)

R-Hienoa Aku! Olet tainnut parantaa tapasi,et ole enää laiska.

THL-Niin Roope-setä. Aku nukkuu vain 16 tuntia vuorokaudessa"tsih"

A-Te senkin...

R-Oletko jo vienyt ne laukut mökkiin? Hienoa! Olen jättänyt maksamatta 3 kuukauden palkkasi. Tässä 7€ Pakasian puupenninä!

A-Ki-ki-iitos

THL-Ilotulitukset alkoivat!

R-Tänä vuonna ne näyttävät erillaisilta. Jotenkin kultaisilta rahoilta...

A-Minne olet kätkenyt rahasi saituri? Menisin kiillottamaan ne.

R-Tuollahan ne ova.... KÄKÄKÄKKÄÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKK!

Mitäs sitten tapahtui? Jatkuu huomenna

Vierailija

Jatkuu.....

R-Roope A-Aku THL-Ankanpojat ITU-Ilo.T.Ulite.

R-ne ne nen ne... OVAT KADONNEEET! Myös rakas ensilanttini! Karhukopla,Milla Magia Musta Ritari kaikki ovat vieneet rahani! Aku,soita ilmavoimiin,laivastoon,poliisi,palokunta,Ambulanssi Ihan kaikki! Käkääkkäääkkäääääk!

THL-Roope pyörtyi! Hajusuolaa Aku-setä!

A-Hhhaahhaaa Hohhhoo! Hehheee hiihihihhihihihi!

THL-Mikä sinua naurattaa?

A-Herätetään saituri niin kerron.

"Kun Roope on herännyt Aku kertoo ystävästään Ilo.T.Ulitteesta. Ilo valmistaa ilotulitteita ja kun Aku kuuli että he menevät Kiinaan uudeksi vuodeksi hän pyysi Iloa valmistamaan ilotulitteen "kultapennin" Se näyttää pikku rahoilta mutta ei ole.

A-Ja sitten minä piilotin rahasi..

R-MINNE MINNE KERRO!!!

A-Ne ovat kotona säiliössäsi. Kun nukuit raahasin rahasi lentokoneeseen ja pyyson viemään Ankkalinnaan.

R-No hyviäkin puolia tähän juttuun kuuluu. Tulin tänne jotta voisin ostaa Ilo.T:een ilotulite imperiumin.

ITU-Se on totta.

A-Mutta sittenhän,sinä,hän käkäÄÄK! Tules tänne saituri niin saat päähäsi halosta.

R-Aku en minä tiennyt että...

A-Mrrgh!

ITU-Milloin he lopettavat?

THL-Heidät tuntien,eivät koskaan!

Loppu

Vierailija

Tänne ei näytä tulevan ketään. Siispä minä täällä yksin kirjoittelen. Seuraava tarina tulee tänään/huomenna. Tuo Uusivuosi Kiinassa oli aika huono nimittäin kirjoitin sen kun olin 8v. Seuraavan tarinan nimi on "Aku Ankka ja Bakuganit" Ihan nyt Thoomun iloksi keksin tuon tarinan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat