Tunteeko joku jonkun julkkiksen?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä itse tunnen yhen salkkareiden näyttelijän.

Kommentit (13)

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Kimi Räikkönen on OIKEASTI minulle kaukaista sukua: Tätini poikaystävän äiti, on pikkuserkku Kimin äidille, eli se on kaukaista sukua minulle. Ja tuo on ihan totta! Iskä on kertonut minulle.

Juu, juu... Minäpä olen sukua Tarja Haloselle, Englannin kuningattarelle, sekä Ruotsin kuningasperheelle! Puhut palturia! Vaikka oletkin aina puhumassa totta, tuo on täyttä pas*aa!

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Kimi Räikkönen on OIKEASTI minulle kaukaista sukua: Tätini poikaystävän äiti, on pikkuserkku Kimin äidille, eli se on kaukaista sukua minulle. Ja tuo on ihan totta! Iskä on kertonut minulle.

Sitä paitsi, elleivät Tätisi ja hänen poikaystävänsä ole naimisissa, Kimi ei ole mitään sukua sinulle... :) :P :) :D

Vierailija

No mä oon jutellu FC Hongan Jami Puustisen kaa ja Hongan Sampo Koskinen on ollu vetämässä mun futisjengin treenejä.

Vierailija

En tunne, mutta serkkuni on kertonut, että hänen kaverinsa oli tutkinut omaa suku-kirjaansa, ja löytänyt sieltä Ville Valon nimen. Hän järkyttyi syvästi kun sai tietää olevansa kaukaista sukua Villelle...

Vierailija

En tietääkseni ole sukua kenellekkään julkkikselle. Onhan ala-asteeni opettajalla tosin oma bändi, jonka musiikkia löytyy netistä jne... Mutta en kyllä häntä laskisi julkimoksi.

Naapurini ja parhaan kaverini isän serkku on Darude. Ja olisikohan ollut niin, että oman iskäni pikkuserkku on naimisissa jonkun kansanedustajan kanssa, mutta en sitä kyllä laskisi.

Ps. Onko Aleksi huonolla tuulella? Puhui ainakin Tapsalle siihen malliin. Ja miksi ei tuo Tapsan kertomus voisi olla totta? Kyllähän Kimilläkin on sukulaisia^^

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Kimi Räikkönen on OIKEASTI minulle kaukaista sukua: Tätini poikaystävän äiti, on pikkuserkku Kimin äidille, eli se on kaukaista sukua minulle. Ja tuo on ihan totta! Iskä on kertonut minulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat