Mini-Taskari 6: Rinta Rottingilla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette tästä uusimmasta Mini-Taskarista? Äitini osti sen yllätyksenä minulle tänään koska hän on kaupassa töissä ja kirja tuli tänään kauppoihin myyntiin. En ole vielä aloittanut lukemista mutta miinuksena se että siinä on vain 3 ei ennemmin julkaistua sarjaa. Mutta en ole onneksi lukenut julkaistujakaan.

Seuraavanm Minarin nimi on Aina Valmiina ja se käsittelee ankanpoikia. Ja tämän vuoden takakansikuvaksi tulee Roope Ankka. Täm minari ei käsittele ainoastaan Akua vaan myös Mikkisarjoja löytyy.

Joten arvosteluja tulemaan!

p.S Katsokaa akuutti! Olen siellä!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ai jokos se on tupsahtanu myyntiin, no olen ollut kipeenä enkä ole kaupoissa käynyt viikkoon... :( Mutta eiköhän pian korjaannu tuokin puoli.

Aion todellakin ostaa ko.minarin sillä omistan aiemmatkin osat.

jonzkuaku! Torstaina klo 15.30 Akuutti tulee uusintana.Pitääpä katsoa. :D

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Ostin edellisen, joten ostanen tämänkin. (Omistan siis tällä hetkellä numero 5:n) Tosin "Eläköön Mikki"ä en ole edes vielä aloittanut, saa nähdä milloin luen vai luenko ollenkaan.. Mutta miksiköhän seuraava käsittelee taas ankanpoikia, olisi minun mielestäni voinut olla vaikkapa Hannun tai jopa Karhukoplan vuoro.

Vierailija

Jaa a hankala sanoa ku en ole lukenut vielä. ;) Mutta omistan tuon julkaisun,kun äiti ja sisko olivat tuoneet sen mulle kaupasta sillä aikaa kun olin tallilla. Taidan mennä nyt lukemaan sitä. :D

Vierailija

Minä ostan sen seitämäs päivä samaan aikaan huhtikuun taskarin kanssa. Ne ovat nimittäin minun synttärilahjojani, kun minulla on kuudes päivä synttärit.

Vierailija

Minä en pidä minitaskareista... ):

Se on minulle turhan oieni, pitää vain tiirata koko ajan kun lukee. Siksi en ole lukenut yhtään minitaskaria, enkä semmoista tule omistamaan. Ei niinmontaa taskarimallia tarvitse tulla. Tuleeko seuraavaksi jätti-taskari, sen jälkeen mega-taskari sen jälkeen megajättitaskari jne. Tekjöillä on vain rahan kiilto silmissään.

Vierailija

Joo, itse sen sain juuri 15min sitten, synttärilahjaksi isäpuolelta! :^D En ehtinyt sitä lukea vielä, luen ehkä illemmalla. Sitten pystyn parempaa arviota heittämään.

Mutta katsokaapa, tästäkin aiheesta on nyt jo 3 topiccia... Miksi ihmeessä se yksi ei millään riitä?

Sami-96

Vierailija

Tämä oli vissiin eka topic aiheesta, itse mainitsin eräälle että eikö huomannut kun ihan sama aihe mutta eri paikassa...hiukkasen innokasta, sanoisin.

Sami-96 Onnea vain ja onnitteluita sait Pulinoihin! Jokos kurkkasit? :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat