Disney Suosikit-sarja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hmm. En taida ostaa mitään tälläista. Turhaa rahastusta tämäkin, niin kuin minitaskarit ja Barks kirjasarja.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

djlordi kirjoitti:Justiin ajattelin, että pitäisikö tehdä aihe tästä, mutta adz olikin jo ehtinyt tekemään :)<br />

Joo aika turhia ovat varmaan. Ja hinta on sellainen ettei ainakaan kaikkia voi läheskään ostaa. Jos yhden kehtaisi joskus ostaa.

Joo..hinta on aika kova jotenkin..mutta kuten sanoin, Aku ja Roope kiinnostaa..ehkäpä niihin sijoitan roponi..kesäkuussa ja joulukuussa..:D

Vierailija

Olisi kiva tietää joka on ostanut jo ko.figuurin kertoisi mitä siitä tykkää.

Itse ajattelin kuten oon mainiinnut hankkia pari, toinen on Aku Ankka.

Ei ole suuri menetys, turhempaakin on laitettu, ;D

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Frodo95 kirjoitti:Itse lehdessä joka tulee patsaan mukana (vai tuleeko patsas lehden mukana?) ei ole kovin paljoa lukemista, vain 16-sivua...

Ja tarinatkin taitavat olla ennen julkaistuja. Ainakin siinä mainoksessa se sarjakuva oli tuttu.

Vierailija

Ehkäpä ne tarinat on vain suosikkitarinoita, missään ei kai ole mainittu onko ne ennen julkastu vai ei...mutta taidan enemmän kallistua keräämään vain suosikkini Akun ja Roopen. Ymmärsin että lehti on patsaan sisällä..missäs muualla. :D

Vierailija

Olen jo laittanut Mikin tilauksen menemään mutta ei ole vielä tullut ja kaikki meinaan kerätä. Mukava sarja mukavaan keräilyyn.

Vierailija

Tässä pieni lista turhista Aku Ankka tuotteista:

- Mini-taskari

- Carl Barksin joulu 1&2

- Ankantekijät-sarja

- Aku Ankka (Riippuu nimestä) ja muita Don Rosan parhaita

Siinä oli turhia...

Vierailija

Juzz1 kirjoitti:

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Tässä pieni lista turhista Aku Ankka tuotteista:&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Mini-taskari<br />

<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Carl Barksin joulu 1&amp;#38;2<br />

<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Ankantekijät-sarja<br />

<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Aku Ankka (Riippuu nimestä) ja muita Don Rosan parhaita<br />

<br />

&lt;br /&gt;<br />

Siinä oli turhia...

<br />

Miten voit pitää noita loistavia sarjoja turhina? Joo ja tuo äskeinen turha juttu minulta oli vaan vitsi hehehehehe, mutta myydäänköhän näitä muuallakin kuin tuolla Aku Ankan kaupassa? Samapa tuo kun eihän tuossa tule kuitenkaan postimaksuja.

Turhimmat ovat Carl Barksin Joulu 1&2 sekä minitaskarit.

Vierailija

Niinpä, taas kerran tuli tälläinen keräilykohde, jota tekee niin mieli. Itse tosin en hanki sitä, vaikka alussa tuli mieleen että näistä tulisi joitain harviinaisia keräilykohteita, mutta en enään usko että niistä tulee joten olen haudannut ajatuksen että ostaisin.

Ja onhan se hintakin "suuri", mutta jos hankkii kaikki niin kyllä silloin niihin kuluu rahaa aika paljon.

Kyllähän ne figuurit olisivat varmaan komean näköisia hyllyssä kauniissa rivissä, mutta tämän jätän väliin ja käytän rahani muuhun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat