Auto-visa (kannattaa tulla)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli Auto visa on kyseessä Visa alkaa tänään 16.15

DJ Rela (minä) Ja Jyrätien Ankka olemme tuomareita

Ensimmäinen kysymys tulee klo n16.14

onko kysyttävää?

Sivut

Kommentit (133)

Vierailija

Muistan lukeneeni siitä Topgear-lehdessä mut en todellakaan muista! Älä tee tuollasii kysymyksii kun kukaan ei tiedä silti vastausta }:O

Eli vastaan moottori rikki, voit samalla vaihtaa kysymystä.

Vierailija

Eikös se ollut jokin avo-Camaro. PADII toi Nissan GT: llä en hämännyt kun on Nissan GT-R vaan ajattelin sekoittaa Nissanin ja Ford GT:een.

seur. kysymys on mielipide kysymys. Subaru Imbreza WRX vai Mitsubishi Lancer Evo.

t. vanha kunnon RELA

Vierailija

Obama ajaa Cadillac Dts:llä kai, mut siin oli kuorma-auton moottori jotta se jaksais vetää tuota panssaria. Sinun kysymykseesi vastaan Evo, vaikka ehkä tuo STi olis parempi, mutta Evo on paremman näköinen. Mieluummin ottaisin kyllä noilla rahoilla BMW 3-sarjan Coupén.

Seuraava mielipidekysymys: Opel Insignia vai Ford Mondeo? Itse en pidä oikein kummastakaan mutta ottaisin silti Insignian.

Vierailija

joo, se on harrastus tenniksen ja futiksen lisäks :)

no vastaus ois ollu mun suosima bmw

joku toinen voi lähettää kysymyksen koska mun ovat liian vaikeit:(

Vierailija

No minä voin laittaa.

Miksi Hummerit on Suomessa rekisteröity. (mopoon, henkilöautoon jne)

Huom. nuo eivät ole vastauksia tai kenties onkin?

Vierailija

Kuorma-autoiks, mut kun selasin käytettyjen listall nii oli yks joka oli rekisteröity henk.autoks, ei kovin järkevä auto sellainen mastodontti. Seuraava: Mainitse 5 jenkkiautomerkki

Vierailija

Vastaan sinun vanhaan kysymykseen Toyota IQ, muuten sen saa kai vaan valkosena tai mustana, ainoo toyotan nykyinen auto josta tykkään, En pidä myöskään pidä Lexuksesta persoonattomia kaikki. Toiseen kysymykseen vastaan Smart.

Vierailija

PADII kirjoitti:No varmaankin joku Ferrari-kuski elikkä siis Massa tai Räikkönen, tosin karsin vielä Räikkösen pois kun hän ei ole kovinkaan vaatimaton, eli vastaan Felipe Massa. Onko oikein?

Valitettavasti väärin.

Rela

Vierailija

Mä tiedän vaa et Stig pidätettiin siit et se ei ottanu kypärää pois (ja ylinopeudest )

eli vaastaan moottori rikki :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat